VELDIG TYPISK, MEN NÅ ER DET SLIK DET ER!

Helg igjen folkens, å en hvor det egentlig står veldig masse på tapeten! Vi har en jubilant i huset, å han blir hele 30 år på søndag hvor det ventes fullt hus her i Kvitlyngveien. En venninne skal feire 25 årsdag, og forskjellige ting skal ordnes.. For en som snart blir 30, var det nok ikke helt planen å måtte være sykesøster sin siste fredag i 20 årene.. Både meg og Aleksander er syke i dag og har ligget strekk ut. Han med vond hals, slapphet og veldig tett i luftveiene. Med meg har det vært magen som igjen er veldig ustabil, å jeg har tilbrakt mesteparten av dagen i sengen.

 

 

Dere som er foreldre selv vet at det kan stikke dypt inn i hjerterota å se sitt eget barn plutselig bli veldig dårlig. Vi har til nå sluppet billig unna, men i dag fikk jeg skikkelig klump i halsen, å det var vont å se en liten gutt som egentlig er full av liv, latter og glede, plutselig bli slik som i dag. Masse frisk luft, drikke og paracet hjalp til slutt, å han sover nå trykt og godt i sengen sin 🙂 Synet av leker over hele stuen, og en gutt som ler og tuller var virkelig noe jeg savnet VELDIG i dag, selvom jeg ikke var noe god i form selv. 
 

Jeg har en lang stund slitt en del med mageproblemer som kommer og går brått og kraftig, og som ikke er blitt funnet skikkelig utav enda.. Skal snart til videre utredning, men siden jeg er gravid blir ting også begrensa.. En så lenge holder jeg meg optimistisk på at det mest sannsynlig ikke er noe alvorlig. Med barnet i magen går alt kjempe fint, å dette har ingen ting med graviditeten å gjøre. Noen ganger kan ting som kanskje har ligget latent i kroppen blusse opp under en graviditet, men vi vet ikke noe sikkert hva dette er enda, så foreløpig velger jeg å ikke gå i mer detaljer en dette 🙂

 

 

 

Jeg kom meg til slutt opp av sengen og over i sofakroken, hvor og PB har sett de to første episodene av den nye serien “Valkyrie” på nrk. Overraskende bra, å en vi garantert hadde sett en episode til av om det hadde vært mulig allerede.. ANBEFALES å gi den en sjanse !!

 

Er veldig spent på hvordan denne helgen blir, men jeg velger å krysse fingrene å ta en dag om gangen 😀 Alt er så mye hyggeligere med smil, latter og godt humør som på bildet over! Å jeg krysser alt jeg har av fingrer og tær når jeg legger meg i kveld, for at alt er mye mye bedre i morgen 🙂 Bare se på den herlige gutten jeg har da! 😀 Føler meg som verdens heldigste, å blir alltid en smule bedre av å titte på bilder av han når jeg ikke har han tilgjengelig å kose å tulle me akkurat der og da <3 

 


 

Typisk at en helg som skal være full av overraskelser og gleder starter slik.. Men! Det som er så bra er at ingen vet hva morgendagen bringer, å vi kan fortsatt få en fin helg likevel ^^ Det kan skifte fort med de små, og med meg er det aldri godt å vite for tiden.. Sorgene tar man ikke på forskudd, å jeg satser på at dette blir en bra en likevel 😀

Ha en riktig god helg folkens, å jeg håper dere holder dere friske og raske 🙂 <3

#familie #barn #hus #hjem #interiør #inspirasjon #personlig

 

1 kommentar

Siste innlegg