GRATULERER MED DAGEN, Å TAKK FOR AT DU ER DEG! <3

SJEKK HAN HER DA !!! Å det beste av alt, er at han er kjekkasen min ^^

Min aller beste venn, kjæreste, konsertpartner, støttespiller og samboer ble hele 30 år i dag!

Etter flere år som kjærestepar og samboere, må han bare finne seg i å tåle litt ekstra kliss fra meg på en dag som dette ^^ Lenge har han nok blitt ertet litt i av noen å en hvær.. Å den frykta datoen som var nære nok for et år siden, den er allerede snart forbi.. Thihi <3

 

Noen sier man blir bedre med årene.. Selv om vi har hatt det å har det veldig bra sammen, blir dagene med han her faktisk bare bedre og bedre! Vi har fått enda mer å glede oss over sammen, opplever stadig nye ting å når nye høyder. Hverdagen med han her er aldri kjedelig! Å viss vi ikke plent gjør noe sammen, har vi det også kjempe gøy hver for oss med egne hobbyer og interesser ^^ Jeg tror vi utfyller hverandre veldig bra, og vet at vi er veldig trygge på hverandre. Missforstå meg rett, men man trenger ikke å ha vært gifte i 40 år for å kunne si at det er deilig med en alene kveld, eller om man er noen netter borte fra hverandre.. Nei det er bare sunt å noe jeg tror gjør forholdet vårt veldig bra at vi kan slappe av hver for oss samtidig som det også selvfølgelig er deilig å kunne gjøre ting sammen! 😀

 

Vi kjenner hverandre ut og inn, på godt og på vondt. Å det at vi også er hverandres gode samtale partnere gjør at jeg tror vi slipper unna mange unødvendige diskusjoner ^^. Vi nå alle gi og ta, og man kommer ikke langt om man skal være en hauk etter å følge med på hver detalj. Der mange kanskje ville flydd i flint, der ler vi kanskje bare sammen.. Vi har selvfølgelig hatt vårt vi også, men det å legge seg uten å måtte gruble hele natten, det er det aller beste! 😀 Å jeg tror vi har sluppet unna veldig mye med å være veldig åpne mot hverandre å tolerante.

 

 

Jeg er veldig glad i deg, å elsker deg uendelig ! Alt det vi har fått til er jeg stolt over, å veldig glad for at vi fikk gjøre sammen !! Som de 2 partyløvene som vi var, og som på konserten vi møttes på, har vi jammen klart å rocke oss til 2 fantastisk fine familier, hus, hjem, 2 biler, og snart 2 barn! <3

 

 

 

Vi har vært gjennom mye, å jeg er overbevist om at vi kan klare ALT sammen <3 Ikke bare er du god mot meg, men du viser også hver eneste dag at du er verdens BESTE far for gutten din med all den omsorgen og kjærligheten du gir han <3

 

 

Gratulere så masse med dagen!!! Å selv om jeg håpte du skulle få en like fin dag som deg selv, fikk du iallfall en minnerik en, med kjempe mange som er så glade i deg rundt deg ! ^^ Det viktigste var at Aleksander hadde det bra, noe du alltid er kjempe flink til å sørge for <3

 

 

La de neste dagene og månedene i 30 årene dine bli helt fantastiske, og fylt med mange gode minner, opplevelser og eventyr! Vi skal iallfall gjøre det vi kan, å gleder oss til å være med videre på reisen <3 Jeg haper at dette er ditt 10 år! ^^

3 kommentarer

Siste innlegg