SOLA SKINNER OG JEG ER SÅ GLAD..

Solen skinner å jeg venter på at gulla mine skal stå opp fra hvilen, slik at vi kan dra ut å nyte det!🍃☀ I mellomtiden har jeg meg noen stekte egg til lunch, å ser tilbake på litt bilder fra fjorårets sommergleder !

 

 

 

 

 

 

Ellers har jeg og Aleksander fått oss nye joggesko vi må ut å teste🍃 Prøvde de på han i går før leggetid, å han spratt rundt i stua her å strålte fra øre til øret 😅 Min mor har forresten bursdag i dag, så det er ikke rart solen skinner for fullt 💛 Videre er planen å dra til henne å gjøre litt ekstra stas 💛 Hun er vi bare såå utrolig glad i, å elsker å være sammen med mor og mormor, både store og små 🍃☀

 

 

 

 

 

Hva er deres plan i dag da ? Ha en fortryllende en så lenge, å nyt at det er fredag!!😀

 

 -> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook (HER) , for oppdateringer, tips og inspirasjon <-

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg