LILLESØSTER I URBANPIKEDRAKT <3

 

God kveld alle sammen! Plutselig var den vesle frøkna i huset bikka 12 uker,  og full i personlighet og nysgjerrighet <3 Det er fantastisk å se hvordan et menneske utvikler seg på så kort tid, å vi er virkelig priveligerte som er så heldige å få dele hverdagen vår med denne tutta 🙂

 

 

Som tidligere kjent er vi heldige som har ei strikke glad mormor til barna våre. Det siste nye til Julie er denne søte *urbanpikedrakten* fra *Be Charmed* av Janne M H Kristiansen. Med de puffa armene blir bare denne drakten ekstra søt, og med noen blonder rundt halsen i tillegg blir den bare helt herlig! Det som også er så fantastisk med plagg som dette, er at barnet kan vokse med det  å bruke det veldig lenge! 😀 Siden jeg også elsker å fotografere, synes jeg slike pene ting må få litt ekstra oppmeksomhet i blant da det står mye kjærlighet og tid bak! Ikke for ingenting noen skriver : med kjærlighet i hver en maske* <3  Mønsteret kan foressten kjøper HER !^^

 

Tutta vår vokser fort, å jeg kan med ærlighet si at månedene siden hun ble født har flydd forbi som en vind, å at jeg ikke visste noe om at tiden gikk fort da jeg fikk førstemann i forhold til nå.. Skulle ønske jeg kunne sette tiden på pause å få nyte den litt ekstra, men det er vel de små øyeblikkene når man sitter med barna sine å tenker på hvor heldig man er som er de øyeblikkene  man virkelig må gripe tak i <3 Eller når storebror stikker ansiktet sitt bort til hennes å sier “hei” utallige ganger og blir like overassket hver gang at det ikke kommer et lite “hei” tilbake. Det samme når han begynner å le sin herligste latter om hun vifter borti han med de enda ukontrollerte armene sine, mens hun også drar kraftig på smilebåndet sitt og lager en lyd <3 Jeg forstår at noen tror på troldom når det finnes øyeblikk som dette.. For det er vel det nærmeste vi kommer ren magi ? <3

 


 

 

Jeg elsker denne frøkna her, å ser på det som en stor gave å ha fått satt 2 nydelige barn til verden. Alt for mange tar det som en selvfølge, men det er dessverre ingen menneskerett å få barn. Jeg unner virkelig alle å få oppleve en glede som dette <3 Svangerskapet med denne jenta her utvikla seg til å bli et høyst risikofylt et, på grunn av mye sykdom og sykehusopphold fra min side. Mange tøffe temaer var oppe og beskymringer for henne gjorde dagene veldig tunge, i tillegg til helsa. Tenk at jeg skulle være så heldig at alt gikk bra til slutt, å at alt nå virker helt fjernt og surrealistisk… 

 

 

” Du skulle komt i smerte, som alle babyer gjør. Men for meg ble den smerten om til en stor glede da jeg kjente du var på vei. Fra og med den dagen vi fant ut om deg, har jeg elsket deg å gledet meg til å få møte deg! Lillebroren din er kun 16 måneder eldre en deg, men har siden første gangen han såg deg vist omsorg for deg. Du er en liten solstråle, en gledesspreder og en pike med meninger, å vi er så inderlig glad for at det akkurat ble deg <3 Lille, kjæreste Julie vår! Jeg kan si på vegne av alle at vi gleder oss til tilbringe resten av livet sammen med deg ! ” <3 

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon! <–

 

#baby #strikking #urbanpikedrakt #håndarbeid #strikk

7 kommentarer
    1. Såå nydelig hun er! <3 Gratulerer så mye med den lille prinsessen som har blitt 12 uker gammel. Håper dere får en kjempe fin dag videre. 🙂 <3

    2. For ei fantastisk nydelig prinsesse🎀Blir faktisk blank i øynene av å lese det du skiver.Du har så rett i at det ikkje e ein selvfølge å få to friske barn.Kjolen va bare nydelig,og du har ei flink mor som har strikka den.Kos deg masse med dine søte små,for ja…di blir fort store!!!!❤️❤️❤️

    3. mammaglede: Tusen tusen takk! 😀 Forstår ikke at hu allerede er over 12 uker :O Gleder meg til resten av livet med henne, og storebroren hennes 🙂 Håper du får en fin dag i morgen, og en god natt videre <3 Koselig at du tok turen innom bloggen 🙂 <3

    4. Irene H: Såå utrolig koselig!!<3 Takker så mye for den flotte kommentaren du har lagt igjen her 🙂 <3 Utrolig fint skrevet 🙂 Mor er helt fantastisk, og elsker å strikke til de søte små. Vi er veldig heldige <3 Tiden går fort i godt lag, å de ordnene forstår jeg bare mer og mer hva som menes med.. Tiden flyr jo av sted :O Ha en god natt, å takk for at du tok deg en titt innom bloggen 🙂 Velkommen igjen <3

    5. Så søt baby jente. Den kjolen hun har på seg er så fin. Jeg beundrer mennesker som kan strikke, brodere, sy. Jeg kan ikke det selv. For å ha noe personlig for mitt barn måtte jeg bestille fra nettet. Det er en finn butikk som heter http://www.pledd.net
      Der kan man bestille pledd med barnets navn og fødsels dato, dedikasjon osv. det strikket inn i pleddet. De har andre personlig ting for barn. Veldig finne. Lykke til videre. Mvh. Beata

Siste innlegg