GOD LØRDAG, FRA MEG OG MINE!

God morgen alle sammen! Titter bare innom for å ønske dere en fantastisk lørdag <3 Noen har kanskje også startet ferien sin? Å da passer det jo enda bedre at vi har så herlig å pent vær her på vestlandet om dagen!

 

 

Jeg tok noen søskenbilder i går å er bare nødt til å dele litt med dere! Julie og Aleksander gjør dette huset levende, og oss fire til en fin familie <3 Jeg elsker disse luringene her, å er takknemlig for hver time vi har sammen! 😀 Dagene går jo så fort, å jeg føler at noen ganger har vi nesten ikke blitt ferdige med morgen stellet før det er kveldsstell og leggetid. Aktivitetene vi er ute på er minner nesten før de er planer, å plutselig er de noen måneder eldre. Thihi^^ Derfor er det ekstra viktig og av og til fange små øyeblikk som dette. Jeg forstår ikke at jeg kunne si at jeg hadde dårlig tid før når det bare var meg selv og Pål Børge å tenke på 🙂

 

 

 

Noen andre som tror at den ene så dette litt morsommere en den andre ? 

 

 

Ellers hadde jeg og mor en tur til nærmeste hageland i går, å som du ser fikk vi stua comboen full i bark, blomster og planter.  (Farlig god plass i pizzabilen…) Planen i dag er å få ting i jord, å legge bark i beda med vintergrønt, på nytt. PB skal kle ferdig veggen i hagen, mot naboen, å jeg gleder meg virkelig til å vise dere hvor fint det blir! 😀 Iallfall er det planen, så får vi se hva vi får til 🙂 Har foresten også fått låne meg et stativ til kameraet, av den snille og ikke minst veldig foto interesserte faren til PB å håper snart jeg får tatt litt skikkelige bilder av hus og hage igjen 😀 Jeg skal absolutt spare til et eget, da det gør ALT mye lettere både når det gjelder styling og bilder av barna, familien osv. En helt ny verden åpna seg når jeg prøvde det for første gang i går …

 

 

 

 

Da ønsker jeg dere en fantastisk lørdag folkens, å håper dere får så mye godt ut av den som mulig 😀 Veldig gøy at dere titter innom bloggen min, å jeg setter stor pris på alt av delinger, kommentarer og ellers koselige bemerkninger dere gir ^^ Tusen takk !!


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon! <–  

–> @interiorbymarie på instagram <–

2 kommentarer

Siste innlegg