JEG HAR KJØPT MEG BÅT!

 


 

Båter, og spesielt seilbåter har fascinert meg i mange år. Jeg har sett det veldig spennende med gamle båter, å elsker temaet på bilder og motiv. Det er en helt egen ro over en båt. Der den ligger helt fredelig og vugger i vannet.. De er også utrolig flotte og mektige! Og har alltid sitt eget preg..

 


 

 

Om vi noen gang skulle ha fått råd til det, kunne jeg veldig gjerne tenkt meg en båt, så stor at den kunne tatt hele familien på tur 🙂 Vi kunne dratt fra havn til havn.. Overnattet, fisket og kost oss til lyden av bølgeskvulp, måke hyl, den friske og gode sjøduften og nytt deilige solnedganger i horisonten.. Det er vel noe å kalle idylliske drømmer, eller hva ? Å drømme er gratis, å hvem vet.. Kanskje en gang i fremtiden ? Foreløpig blir det båter på størrelse med denne sommerlige nyheten fra Riviera Maison! Helt utrolig vakker etter min mening, og veldig dekorativ. Følte den var som den manglende brikken som falt på plass i sofakroken 🙂 Hva synes du ? 


 

 


 

Båten er fra Riviera Maison, og har et begrenset antall. Den er bestilt hos en av mine favoritt nettbutikker, Paradiset interiør. Rask levering, og alltid god service kan jeg med hånden på hjertet gi dem. Sjekk dem gjerne ut på Instagram for masse lekker inspirasjon! Med advarsel om mange fristelser.. Thihi.. Ellers har jeg snopa meg to seilbåter med seil i tøy, som jeg har pynta med på barnerommet… Kommer tilbake til det, så stay tuned! 😀 

 

Familien skled kanskje ikke rett inn i båten, men som dere ser så skled iallfall båten rett inn hos familien…<3

Deilig å få delt litt skikkelig Marie inspirasjon fra stuen med dere igjen ^^ Og avslutningsvis måtte jeg selvfølgelig ha med det fineste som finnes innenfor disse veggene, og som gjør at jeg kan kalle dette hjemmet for et hjem 🙂

 

Tusen takk for at dere titter innom bloggen min, å jeg ønsker dere en herlig kveld videre! 😀 

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 


 

 

6 kommentarer

Siste innlegg