FRA ROTETE TIL INNBYDENDE PÅ 123!

FØR :

 

Det skal ikke mye til for å gjøre en stor forskjell enten om det er inne eller ute. Dette er bedet man møter med en gang man kommer til oss og skal ned til huset fra gårdsrommet. Så lenge vi har bodd her (2 år) har jeg vært frem og tilbake i dette bedet, og ikke klart å bestemme meg. Det har ikke vært et pent bed, men en rotete og midlertidig greie som jeg ikke har fått helt til.. Ville ha det som staudebed, så havnet to rhododendron i, men nå har jeg endelig funnet en løsning jeg trives kjempe godt med!

 

ETTER :

 

Etter en runde med duklegging og barking ser det slik ut. Noen som syntes det ble en forandring til det bedre ? Thehe.. Enkelt, vakkert og lettstelt. Og det beste av ALT! Vintergrønt er nydelig hele året, å perfekt i et inngangsparti <3 Jeg har lagt min elsk på vintergrønt mer og mer. Og etter at jeg så drømmehagen min er jeg heller ikke i tvil hvilken retning jeg skal gå å hva jeg skal fokusere mer på. Dette bedet er ikke 100% ferdig vel og merke, men har fått en kjempe god begynnelse synes jeg. Grønt er fint, tidløs og elegant. Både i krukker og bed. Det å heller ha noen bed med blomster, litt krukker og kasser mellom de forskjellige nyansene i grønt, tror jeg kan bli kjempe lekkert ^^ Og som jeg skrev i sted.. Vakkert hele året!! 

 

 

 

 

Jeg og Aleksander var sammen med min mor og Julie, og handla oss et tre her forleden dag. Da var vi på favoritt hagesenteret mitt, Horpestad Plantesalg. Like høyt som Aleksander og blir ikke stort mer enn litt høyere heller. Supersøtt !! Brosteinene er foresten en plan å ta et skikkelig res på en gang.. Men alt til sin tid, å ingenting gjør seg selv 🙂

 

 

 

Hager og hus med massevis av forskjellige typer vintergrønt rundt er virkelig et syn for øyet må jeg si! Å siden dette er hagen vår.. Kan også vi gjøre akkurat hva vi vil med den ! 😀 Nå håper jeg bare det blir litt pent vær å holde på i snart.. For selv om det er gøy å jobbe i hagen uansett, er det desidert mye gøyere å jobbe i hagen i shorts en i regntøy og støvler, med vind og regn på hver en kant 🙂 

 


–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

–> Ta gjerne en tur å titt på facebook siden *Hageglade på facebook*!! Der henter jeg mye inspirasjon og tips 🙂 <–

 

#hage #uterom #vintergrønt #bark

0 kommentarer

Siste innlegg