DETTE ER VIRKELIG AMAZING!!

 

God lørdag alle sammen!! 

Det at sommeren her i Rogaland er de fineste dagen i året det er nesten ikke tull en gang… I år har det iallfall ikke vært mange sommer dager å skryte av, men de man har hatt innimellom de har vært helt fantastiske. Og absolutt noen man må nyte godt når de først er her.

 

 

 

Som jeg skrev på Instagram i dag er det helt utrolig fantastisk å ha så mye deilig og vakker norsk natur så langt øyet kan se på store deler av tomta. Naturen vår er helt *amazing*, og det er ikke for ingenting at turistene kommer verden rundt for å oppleve den. Hadde været bare vært penere litt oftere hadde det vært helt perfekt! ^^

 

 

 

 

 

I dag er planen å ta seg en tur til min mor og kose oss sammen med barnas mormor, morfar, onkler og tante mens PB skal jobbe i hagen. I morgen venter det årlige slekts treffet på mor sin side, å da håper jeg at været blir likere de øverste bildene i innlegget her enn slik som det virkelig er ute i dag. Feel har forresten 30% på kunstige blomster, så jeg tenker jeg må innom der også å se om de har mer igjen av de rosene jeg liker så godt ^^ De store grønne plantene i stuen er også på salg hos Plantasjen, og satt ned fra 699.- til 299.- . Dette er ingen reklame, bare jeg som liker å tipse når jeg finner lekre ting på tilbud 😀

Den siste uken har livet virkelig smilt, å jeg føler ting begynner å fungere slik de skal for min del. Iallfall veldig i riktig retning. For noen uker siden så ting totalt anderledes ut, å hver en minste situasjon var håpløs og bare til å gi opp. Søvnen har tatt seg inn, magen er på vei til å stabilisere seg mer og mer, og all den hjelpen jeg får for psyken ser både jeg og de rundt meg store og positive forandringer på. PB sa til meg her en dag, at det var deilig å ha meg tilbake igjen. Å det er det beste jeg har hørt og virkelig tatt til meg på lenge <3 Jeg føler meg nok ikke 100% enda, å det er en prosess å gå igjennom. Men! Stor forbedring med ærlighet i ordet. Ja det er det ingen tvil om. Det kjenner jeg er like amazing som utsikten vår utenfor huset ^^

 

 

Da vil jeg avslutte med å ønske dere en helt fantastisk lørdag!! 😀 Tusen takk for alle meldinger, komentarer og ord jeg har fått av dere! Takk for at dere heier på meg det betyr mer en dere kan forestille dere. Dere er gull verdt hver og en <3 Nyt helgen alt dere kan 🙂 Vi skrives!!

 


–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

2 kommentarer

Siste innlegg