LOKALAVISEN PÅ BESØK I KVITLYNGVEIEN!

God kveld alle sammen! Noen av dere har nok fått med dere at lokalavisen, Gjesdalbuen var på besøk hos meg på onsdag. De ringte meg 2 timer før vi avtalte besøket, så det ble plutselig litt brått. Men av og til må man bare ta ting på sparket å gjøre det beste utav det. 

 

 

Vi starta med en liten omvisning i huset, og satt oss videre ned ved spisebordet for en kaffekopp og intervju. Avisen var opptatt av og høre om oppussingsprosjektene vi har hatt i huset, samtidig som jeg tar med meg et lass av lesere fra rundt om i hele landet på prosjektene våre. Jeg ble spurt om mye forskjellig, å forklarte så godt jeg kunne. Det beste tipset jeg kunne gi folk når det gjaldt oppussing sa jeg var at man må starte på et prosjekt om gangen å gjøre seg ferdig før man starter på noe nytt. En annen ting som er viktig er å gjøre veldig god research før en begynner, både når det gjelder materialer og verktøy. Om man vil spare mest mulig penger er det lurt å bruke god tid i forkant på å forhøre seg å lese. Da kan man unngå å gå i feller man vil angre på i ettertid, å risikere å måtte gjøre ting om igjen. Lag en prosjektplan, selv om det for noen høres teit ut. Da har en mer kontroll, og kan sette seg litt små mål underveis i prosjektet. 

 

(Foto : Gjesdalbuen)

Naturlig nok var det også litt fokus på bloggen, mine tanker rundt den, og hvordan den har vokst siden jeg starta. Veldig gøy er det at jeg har klatret meg oppover listene uten å egentlig ha det som noe mål fra starten. Det har liksom ballet på seg å det ene har dratt med seg det andre. Bloggen har blitt mer synlig, å det må tydelig være noe som er koselig å få med seg her inne. Veldig gøy, å det gir meg bare enda mer motivasjon til å fortsette med dette. 

 

 

Etterhvert som bloggen har blitt større har det dratt med seg litt positive opplevelser som blant annet invitasjoner til lanseringer og forskjellige arrangement. Jeg har møtt personer jeg har sett opp til innenfor dette feltet, å fått masse fin inspirasjon og lært mye som jeg har fortalt dere underveis. Jeg fortalte litt hva jeg hadde vært med på av dette og var også nylig på en boklansering og inspirasjonsdag på hver gang vi møtes gården, Kjærnes gård. Veldig veldig hyggelig, men jeg føler at avisen har blåst noen av det litt opp, å en skulle tro at fokuset i innlegget var mer at jeg hadde truffet kjente personer en oppussingen og lidenskapen min for interiør.. Synes at overskriften de brukte på nettet ble litt i overkant, men sånn er det vel bare med aviser.. Å jeg håper at de som kjenner meg, og dere som leser bloggen ikke tror at det var dette jeg ville få frem. Det stod foresten også at jeg til vanlig jobber som *Forsker* noe som er feil. Jeg svarte hvor jeg jobba og at stillingen min er *Forsøks tekniker* og at det er en forskningsstasjon. Jeg synes det var et veldig positivt besøk, og veldig gøy at de ville ta turen til Kvitlyngveien å høre litt om hvordan vi bygger våre drømmer sammen 😀 

 

(Foto : Gjesdalbuen. Det ble litt uklart når jeg skulle lagre det.)

 

 

Det har kommet flere hyggelige tilbakemeldinger på dette, noe som er veldig gøy, og positivt både for meg og bloggen min. Jeg har dere å takke for alt når det gjelder denne bloggen her!! For uten dere lesere, hadde mange av disse opplevelsene ikke funnet sted i det hele tatt 🙂 Tusen tusen takk for alt det positive dere gir meg tilbake! Å jeg gleder meg til å fortsette å dele dette eventyret med dere, som starta her i Kvitlyngveien for litt over 2 år siden ^^ Tusen takk alle sammen! 😀

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 


 

2 kommentarer

Siste innlegg