DISSE KULE TRÆRNE KAN DU ENKELT LAGE SELV!

Jeg kom over noen kjempe kule trær her om dagen, som jeg bare er nødt å vise dere! 😀 Det du trenger er en hau med eikeblader, en kjegle og limpistol med lim! Egentlig kan du bruke hvilke blader du vil, men siden eikebladene er såpass tykke og solide er det lettere å bruke disse.

 

 

 

 

 

 

Var ikke disse kule vel ? 😀 Bildene er tatt hos mor, og det er også hun som har laget disse. De er også veldig fine viss man sprayer dem, å kan settes på hva man vil. Her har hun trærne på noen lysestaker, som igjen røffa opp det hele litt mer. Det er gøy å bruke naturen som dekor, og dette er en helt ufarlig og morsom måte å eksprimentere litt med den på ^^

 

 

 


Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

–> Ta gjerne en tur å titt på facebook siden *Hageglade på facebook*!! Der henter jeg mye inspirasjon og tips 🙂 <–

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 


 

1 kommentar
    1. De var kjempefine ☺ Jeg har ikke bilde av det… men prøv det samme med vanlig spagetti å, de blir bra de å. Tusen takk for siden din 😊😀😀

Siste innlegg