FLÆSEROMPER! HAR DU SETT NOE SÅ NUSSELIG ?

Da var det plutselig gått en stund siden jeg hadde vist dere noe barnestrikk! ^^ Dere skal få se det nyeste fra den minste garderoben i huset, få litt inspo og tips fra en herlig oppskrift! Noen blir kanskje overassket over hvor stor eieren av dette plagget har blitt allerede!  

 

 

 

Denne søte romperen heter Flæseromper og oppskriften er fra “Knitting for Olive”. For de som ønsker å se nærmere på denne, og eventuelt vil kjøpe oppskriften, se HER! Det finnes også en kjole i tilsvarende som du finner på samme link. Helt nydelig! Denne er strikket i størrelse 6-9 måneder, farge 44 i drops sitt merino ull. Kjempe søt og rolig farge, helt perfekt for en vakker liten prinsesse! ^^

 

 

 

 

Tenk at denne tulla allerede har bikka 7 måneder! Jeg kunne skrevet det med store bokstaver, at jeg ikke forstår hvordan det kunne skje at tiden bare løp av gårde.. De små magiske øyeblikkene som du blir fortalt før du får barn, at du bare må nyte.. Ja de forstår jeg bare mer og mer viktigheten av. De skulle gjerne ha vart mye lenger, å dagene skulle hatt enda flere timer. Dessverre må vi bare nyte det vi kan, å tenke at hver en tid og alder har sin spesielle sjarm. Jeg har hatt en del dårlig samvittighet dette året, siden jeg har vært syk og ikke fått all den tiden med barna som jeg skulle ha ønsket. Men om man skal se det fine i det er det godt at man aldri vet hva som skjer, å desto viktigere er tiden vi koser oss sammen 😀 Barna mine er virkelig alt for meg, å det å se hvordan de utvikler seg og som søsken har glede av hverandre, ja det er virkelig et under!

 

 

 

Julie er en blid, bestemt og sprudlende jente! Hun har visst hva hun har villet fra starten, og det på en veldig positiv, morsom og fin måte. En herlig jente tvers igjennom, å helt klart støpt i samme form som sin bror. De er utrolig like, men har samtidig sin helt spesielle seg. Hun er veldig aktiv, elsker å utforske, å strekker seg etter storebroren sin. Etter farten og styrken hennes å dømme er det nok ikke lenge før hun løper han hakk i hæl 🙂 Tenk at jeg skulle være så heldig å få en så herlig og sjarmerende jente som denne tulla dere ser her i Flæseromperen hun har fått av den flinke mormoren sin! Hun vet virkelig å kle opp barnebarna sine, å jeg er bare nødt å rette oppmerksomheten litt ekstra til henne også, når jeg er så heldig å ha en så snill og strikkeglad mormor til barna mine! <3

 

 

Tante Silje er god og ha! Å Julie storkoser seg i hennes selskap! Bare se hvor glad hun er når Silje var på besøk her om dagen 🙂 <3 Et virkelig levende bilde! 😀 Tanter og onkler har ikke barna våre mangel på, å desto rikere føler vi oss som familie 🙂 

 

Jeg har foressten blitt nominert til en interiør blogg awards! Stem gjerne på meg via denne linken om du synes jeg fortjener å vinne <3

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 

3 kommentarer

Siste innlegg