GLED NOEN DU ER GLAD I, SAMTIDIG SOM DU GJØR NOE VELDIG VIKTIG!!

Annonse


Oktober er i gang, også kalt den rosa månen. Hvert år får alt for mange kreft, og en person er en for mye. Oktober setter hvert år ekstra fokus på dette med brystkreft, og det kjøres ulike kampanjer for å få oss mer oppmerksomme på dette, slik av vi alle kan bidra til mer forskning. I år har mestergrønn samarbeidet med de norske ski jentene, i håp om at denne viktige saken skal få ekstra stor oppmerksomhet.

 

 

Sammen har de laget denne buketten, og jeg vil gjerne oppfordre alle mine kjære lesere om å kjøpe seg en bukett, eller gi til en venn. Det er så viktig å spre dette budskapet! Og desto flere vi er, desto mer kan forskningen få av midler til å kanskje finne en mirakel kur . Iallfall kunne utvikle enda bedre behandlinger, og spare enda flere liv! <3

 

 

 

 

Bli kjendt med brystene deres, damer! Og gjør deg selv en fantastisk stor tjeneste! <3

 

 

 

Vi har ingen å miste folkens! <3 Gled noen du er glad i, å gjør noe kjempe viktig på samme tid! 😀

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg