VISSTE DU AT RESTEGARN DYPPA I BETONG KAN BLI SÅ VAKKERT?

Okei, jeg hadde vel egentlig ikke tenkt å dele dette med dere akkurat i kveld, men jeg klarer ikke å la være. Et helt nydelig tips som jeg har kommet over, og som jeg bare er nødt for å vise dere! 😀 

 

 

 

Disse kulene ligner kanskje på noen du har sett før. Og det er nøyaktig samme prinsipp, bare med en liten vri. I stedet for at man dypper tråden i lim, snurrer rundt en ballong, og lager fine kuler på den måten, er denne tråden dyppa i betong!! Noen har kanskje også sett akkurat det samme. Dette var helt nytt for meg, det å dyppe garn i betong, å jeg syntes det var skikkelig stilig og ikke minst en veldig god ide!! 😀 

 

 

 

Legger man i en lyslenke blir utrykket et helt annet. Friskt og koselig på mørke høstkvelder. Ser foressten for meg at det kunne vært veldig kult å pynta et bord med masse kuler som dette i små og litt større eksemplarer! Kanskje vannballonger hadde egnet seg best i størrelse ? Helt nydelig!

 

 

Det blir fort mye restegarn om man liker å strikke og/eller hekle! Jeg vet iallfall hva jeg skal bruke mitt på ^^ Englene lengre opp i innlegget er foressten strikka, tova og videre dyppa i betong! Oppskrift på disse tova englene ligger gratis ute på Sandnes garn sine sider. 2 Bondesnupper (se facebookside) lager sin egen vri på disse englene, og det er også de som har laget disse dekorative kulene! 😀 

Julegave tips, eller tips til forenings aktivitet! 😀 

 

Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#strikk #diy #restegarn #betong #interiør

7 kommentarer

Siste innlegg