FARSDAG! HVA ER EGENTLIG EN GOD FAR?

Noen drømmer om en superfar som de kan være stolte over. Det er det dessverre ikke alle som har, men det har virkelig mine unger fått!! 

Jeg vil gjerne gjøre litt ekstra stas på faren her i huset, og gratulere han nok en gang med tittelen verdens BESTE far !!! <3

 

 

Sitat fra farsdagskortet :

En far er han
som ordner alt
og alltid finner vei,
som hjelper deg
når du har falt 
og kjærlig
trøster deg <3

En far er han som alltid vet
hva som er rett og riktig,
som lærer deg rettferdighet
og hva som er uriktig<3 

En far er han som tar seg tid 
til moro, lek og sport
og likevel med rolig flid
får mange jobber gjort <3

 

 

 

En far er faktisk ikke bare et slags navn. Det er noe man kan kalle seg når man virkelig er en far for barna sine.

 

 

– Pål Børge! Du er virkelig det mange mange drømmer om å ha. En kjærlig, ekte og god far, som viser at du bryr deg om barna hver eneste dag 🙂 <3 Og jeg er uendelig takknemlig for at akkurat DU ble faren til mine <3

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

3 kommentarer

Siste innlegg