VI PUSSER OPP IGJEN!

Oh yes! Nytt rom er endelig “in progress” å jeg gleder meg masse til å vise dere et ferdig resultat. Gjestebadet har lenge vært i planene, men dere vet jo hvordan det har vært dette året. Så sant man ikke er Harry Potter, så er det ikke bare å trylle frem et resultat på et øyeblikk 🙂 Men! I en av hvilene til Julie her om dagen, fikk jeg kasta meg rundt å starta ! Hadde vel egentlig som mål å være ferdig med det i løpet av uken som var nå, men siden jeg ble dårlig så fikk prosjektet en litt mer langsom fart..

 

 

 

Legg merke til glipa/sprekka over listen i taket på bildet under her. Denne og diverse andre sprekker og spikermerker skal fuges før siste strøket, for et enda penere resultat. Veggene skal også males før siste strøket på listene kommer på. 

 

 

UTGANGSPUNKT : 

 

 

 

 

Det er absolutt ikke mye som gjenstår, å jeg gleder meg til å få siste rest i havn nå 😀 Desserten av prosjektet er selvfølgelig detaljene som skal på plass til slutt, å jeg har blant annet en rålekker sisal matte på vei, som jeg er skikkelig spent på til gulvet der inne 😀 Dette var bare en liten titt av hva som er på gang her hjemme innimellom andre ting som skjer ^^ Farger, detaljer og resten får dere vite snart! 😀 Men det blir selvfølgelig noe som harmonerer med resten av huset ^^

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

1 kommentar

Siste innlegg