VÅRT NYTTÅRSBORD I BILDER!

Her får dere nyttårsbordet! Om man fjerner kulene, kan man like gjerne bruke dette som et vår bord også, vinter bord eller justere det til å bli et påske bord når den tid kommer! Helt utrolig fornøyd, og storkoste meg med å ordne det til. En ting som var vanskelig og litt styrete var å få tulipanene til å holde seg best mulig til gjestene kom.. Satt dem på kjøl i et iskaldt rom med vinduet åpent.. Likevel vokste de som bambus da de sto på bordet noen timer om kvelden igjen.. Thihi ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Champagnefargede trær fra Riviera Maison // Perlemor vaser fra Kähler // Champagnefargede “nøtter” fra FEEL // De aller fleste julekulene er fra FEEL

// Lykter fra Riviera Maison // Hvite juletrær fra FEEL  

 

 

Ellers hadde vi en helt fantastisk feiring! Virkelig gøy i år! Alle mine søsken var her med følge, + en venninne av meg. Ribbe sto på menyen, å svoren fikk jeg sprø og god ! 11 var vi rundt bordet, å jeg klarte jammen å mekke sammen et langbord som jeg ikke trodde det ville være plass til 😀 Ene søsteren min, Silje hadde blant annet med seg “rykte går – voksen versjon” å jeg tror det er lenge siden jeg har ledd så mye.. En morsom avslutning på 2017 ble det iallfall, å jeg tror alle fikk trimma magemusklene godt for å si det mildt.. De som følger meg på snapp fikk med seg en liten smule, å skjønner hva jeg mener.. xD

Håper dere hadde en herlig feiring, og fikk nytta de siste timene av 2017 på best mulig måte ! <3 Det fikk iallfall jeg 😀

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg