PUSSE OPP BADET I ÅR ? DA BØR DU SE DETTE!!

Annonse


 

I samarbeid med Bygghjemme.no vil jeg gjerne komme med noen tips til dere! Kanskje spesielt til dere som tenker å pusse opp badet, men også for å inspirere dere andre litt! 😀 Det er så mange muligheter!! Å det beste er at man kan velge akkurat den stilen man vil til sitt eget hjem…

Nå skal vi ikke i gang med noe oppussing av badet helt med det første, men jeg elsker å drømme meg bort, å håper selvfølgelig at også dette rommet skal få seg en drøm av en forandring en gang. Drømme badet har jeg selvfølgelig i hodet, å skal vise dere noen av mine favoritter og drømmer når det kommer til dette.

 

( Bildene jeg har satt sammen over, har jeg lånt fra bygghjemme.no )

 

Dusj er det første jeg tenker når jeg tenker oppussing av bad. Jeg vil ha en stor dusj, med et svært dusjhode i taket, midt i dusjen! Hele greia skal være flisa inn i veggen på badet, og virke som et eget lite rom når du trår inn! Gjerne med to dører, for å gjøre det enda vakrere og komfortabelt. Høres ikke det magisk ut dere ? Flisene skal se ut som små runde stener også for å skape et enda mer eksotisk sted! Jo større dusj jo bedre, og er det et sted det er deilig å være, så er det virkelig en tur i dusjen 😀 Med grønne planter, og litt natur detaljer som treverk og selvfølgelig kurv blir jeg litt vill etter å bare starte kjenner jeg..

 

 

 

Her ser du dusjen vår på badet vårt nå, som er lignende de du finner hos bygghjemme.no -> HER! Det som er genialt med denne dusjen er at dørene kan skyves innover mot veggen om man trenger bedre plass. Veldig gunstig med slik dusj om man ikke har så mange kvadratmeter å gå på når det gjelder badet i huset. Kunne veldig gjerne tenke meg å ta bort badekaret, og heller ha mer rom for oppbevaringsmuligheter her inne. Liker også godt store rom med lite i, for å få et mer eksklusivt utrykk på det hele.

 

( Bildet er lånt fra bygghjemme.no )

 

Min drømme dusj må derfor være slik som på bildet over! (Se link for mer info)  

 

Hva synes dere ? Når dere lar tankene svirre, får litt ideer og inspirasjon på ulike baderom på denne siden jeg har vist dere.. Blir dere ikke like gira som meg på å bare komme dere i gang med å gjøre drømmene til virkelighet ? 😀 Kos dere folkens, å skap dere eget, basert på hva DERE liker og ikke <3

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg