VI SKAL GIFTE OSS!!!!!

Hallemiiiiiinn dere !!!!! Jeg forstår ikke at dette skjer… Vi har forlovet oss, og det var ikke heeelt på tradisjonelt vis !!

 

 

 

Jeg skal gi dere det jeg skrev på facebook, da vi oppdaterte statusen i dag, etter frieriet i går 🌸 Det står på dialekt, så jeg håper dere skjønner det viktigste … Hihi ^^

 

Siden Pål Børge aldri fekk ud fingen, så blei d meg t å setta på ringen…..😅 På hans Metallica konsert nr 10, hadde eg ein lumske plan om å fri 😏💍

 

Me trefftest på Metallica i 2012. D he blitt både åll, og søde små rocketroll 😅

 

T Nothing Else Matters, eg spurte i går. Så nå håpe eg han forstår at eg isje bryr meg om lide hår….😅❤🤘 Pål Børge e ein heilt fantastiske mann! Eg elske deg fra Figgen og t Sabeltann.. At d går an, tenk at eg traff akkurat HAN 😀👌

 

– LES ALT OM HVORDAN VI MØTTES PÅ KONSERT HER –

Jeg fridde altså på Metallica konsert, på Telenor Arena i går kveld. Til sangen «Nothing else matters» ❤ Etter hvordan helse – situasjonen med meg er for tiden, trodde jeg helt ærlig ALDRI jeg skulle komme meg på denne konserten… Men! Jeg klarte det!!! Og opplevelsen ble noe helt spesielt denne gang ^^

Dato skal jeg komme tilbake til, men vi har allerede satt en dato. Kanskje noen klarer å gjette seg til den ? Det blir ikke i 2018, men det blir en dato som betyr veldig mye for begge, en lørdag et stykke frem i tid. Da har jeg forhåpentligvis god tid til å få litt bedre kontroll på helsesituasjonen min, veldig god tid til planlegging, og det å kose seg med tanken på at vi skal gifte oss!!! Månedene løper, så plutselig er planleggingen i full gang før vi vet ordet av det.. Gleder meg til å dele mer av dette med dere!!!!

 

Livet kan virkelig være en berg og dalbane.. Så det gjelder å gripe fatt i de gode tingene, mellom de vanskelige slagene!! Dette var virkelig gøy <3

 

#forlovelse #frieri #giftemål #ekteskap #bryllup #kjærlighet

9 kommentarer

Siste innlegg