TIDENES FERIETUR!

– En jeg virkelig ikke kommer til å glemme!

 

 

God kveld dere! – Jeg lovet å komme tilbake til hvorfor det har vært litt rolig fra meg på bloggen den siste tiden, å her skal dere få se hvorfor! Vi har vært en uke på Sørlandet, og jeg har valgt å ikke prioritere bloggen så mye denne uken her. Vi har mildt sakt hatt det helt magisk, å jeg ville ikke ha bytta denne turen mot det mest eksotiske du kunne tenke deg en gang.. Det å være sammen med familie betyr for meg mest av alt, og vi har i mange dager nå laget masse nye minner sammen! 😀 

 

 

 

 

 

Barna har fått føle og ta på livet i fjæra, og jeg blir mildt sagt som et lite barn igjen selv, når jeg er på steder som dette.. Aner ikke hvor mange strandkrabber det ble i bøttene, og superspennende og lærerikt er det ingen tvil om at det var for de små 🙂 Et av mine store favoritt felt uten tvil, like utenfor døren 😀 Helt perfekt!

 

 

 

 

Vi har vært på firma hytta til PB sin jobb fra mandag den 9.7. til i dag den 15.7. Vi var samme sted i fjor, men for vår del var det noe helt annet.. Helsa mi var skikkelig ille, noe som påvirka hele familien negativt. Selvom ting enda ikke er 100 % på stell for min del, har vi virkelig hatt en drømme uke på ALLE plan!! Virkelig fantastisk å kjenne på, og noe jeg tror vi trengte alle mann 😀 

 

Flere har vært på besøk hos oss på hytta, noe som også har gjort turen ekstra spesiell! Søsteren min Silje, med mann barn og bonusbarn var på besøk en natt, og før det hadde vi besøk av broren til PB med kone som overnattet. Nå i helgen var foreldrene til PB på besøk, og jeg tror jeg kan si på vegne av alle som har vært innom at dette var et nydelig sted, og at stemningen var på topp fra morgen til kveld/natt.. 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

Hytta er virkelig strøken, og jeg vil mer kalle det et stort hus. Med mulighet for at 12 personer kan sove i senger fordelt på 6 soverom, er vel å tenkes veldig god plass for gjester! 😀 I tillegg en stor stue, stor loftstue, 3 bad osv osv.. Nær sjø, og kun en kort liten kjøretur inn til sentrum. Hoooh for et sted!

 

 

 

 

 

 

Uten denne karen her, hadde hele dette eventyret av et liv fortsatt bare vært en drøm! Jeg er evig takknemlig for han, og etter hva vi har vært igjennom de siste årene av tunge tak, så kan jeg ikke fatte hva som plutselig skulle ha skilt oss.. Han blir i hværtfall ikke kvitt meg med det første for å si det slik.. Haha!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

litt av turen vår i levende bilder <3 Nå skal resten av sommeren nytes hjemme, å vi gleder oss masse til å kose oss sammen 😀 Tidenes sommer dere, å Lyngdal leverte!! 😀 Nå gjenstår resten, og jeg er klar som aldri før 🙂 

Tusen takk for turen, min aller beste venn! <3

 

#familie #ferie #kortreist #interiør #hus #lyngdal #sørlandet

2 kommentarer

Siste innlegg