ÅRETS BESTE JULETRETIPSET FINNER DU HER!

Reklame | Lightup.no

Noen tips er bare lurt å bemerke seg allerede, da tid ikke er noe mange av oss har i overflod av. Julen har begynt å vise seg rundt om i butikkene, og hos meg er planene også godt i gang! I samarbeid med Lightup.no, gleder jeg meg til å dele tidenes juletretips med dere!

 

 

Jeg har lenge ønsket meg et naturtro kunstig juletre, men blir alltid så i tvil og forvirret over alle de lekre trærne på markedet. Så hvert eneste år tenker jeg det samme for året etter.. Nå har jeg funnet den perfekte forhandler, og vil gjerne dele det fineste tipset med dere! Lightup.no er helt rå på belysning, og har flotte juletrær med lys som man får intrykk av er hentet rett fra skogen! Om dere tar en titt på deres kategori : -> Kunstig juletre <- skjønner dere fort hva jeg mener!

 

 

 

Juletreet jeg bare har falt helt pladask for er det dere ser over, og dere finner det -> HER.

(Juletre bildene er lånt fra deres hjemmeside, under kategori -> Kunstig juletre <- )

Gleder meg masse til å få det i hus, og starte pyntingen for i år! Dette blir virkelig tidenes jul på alle måter D

 

 

Dere som kjenner meg, vet at julen alltid starter tidlig i huset vårt! Så her er det bare å glede seg!!

-> FØLG GJERNE LIGHTUP.NO PÅ FACEBOOK <-

 

#reklame #interiør #jul #juletre #juletips #hus #hjem

7 kommentarer

Siste innlegg