NOEN TING ER BARE BEDRE EN ANDRE!

Lørdagskvelden er her, og noen lørdager er bare bedre en andre.. Etter et deilig måltid med hjortebiff tilberedt av mannen i huset, deles en flaske vin i sofakroken med god musikk på skjermen <3

Høsten er et faktum, og om ikke lenge starter julen!! Jeg er klar, og det fine juletreet jeg viste dere her om dagen, er vel i hus og bare venter på å få komme opp i stuen! Jeg blir som et lite barn når denne tiden starter, og gleder meg hver dag nå.. I siste del av November er det fullt jul her i hus, og det er ikke lenge til ^^

Ser ikke dette DIGG ut ? pål Børge er vokst opp i en skikkelig jakt familie, og hjorten som dette kjøttet stammer fra, er felt av faren hans. Bedre kjøtt skal en lete lenge etter!

Med dette vil jeg gjerne ønske dere en helt fantastisk lørdagskveld, og håper dere koser dere i stuen deres også <3

2 kommentarer

Siste innlegg