TENKT AT DETTE KAN VÆRE RÅLEKKERT SAMMEN?

Etter noen egentlig ikke fullt å gode dager for kroppen, slenger jeg ut litt ekte inspirasjon til dere for å lette litt på trykket å drømme meg litt bort igjen ^^ 

 

 

Dere vet at kurv er noe jeg setter veeeldig høyt på lista! Ved å sette ulike materialer opp mot hverandre, som natur kurv, glass og tekstiler får man en lekker kombinasjon og samtidig røff og spennende. Siden fargetonene som vanlig er veldig nøytrale, kan man kan enkelt skape større blikkfang med mindre justeringer om man ønsker det innimellom! 😀 Noen ganger tenker jeg om det er alt for nøytralt her hjemme, men av en eller annen grunn faller jeg fort tilbake om jeg slår til å prøver noe helt annerledes et sted i huset… Dette er stilen min, den jeg trives med å den jeg vil bygge på! Jeg samler på det jeg synes er vakkert, å jobber hele tiden bevisst mot å gjøre ting mer og mer gjennomført. 

 

 

Kurv er å finne overalt, i alle prisklasser og fasonger. Dette har jeg skrevet mye om tidligere å du kan blandt annet finne gode tips om det > HER < . Favorittprodusenten er Riviera Maison, å de kommer bare med mer og mer spennende ting! Siste nye jeg har handlet meg er denne knallkule muggen!!!! Er det mulig sier jeg bare 😀 Helt nydelig! 

 

 

Perlemor serien til Kahler har jeg også blitt mer og mer forelska i. Vasene skifter utrykk utifra hvilke omgivelser de står i. Det bryter fint sammen med kurv, og i gangen glir de naturlig å vakkert sammen med det andre og får et rent or tidløst utrykk. Åh men det er virkelig gøy å sette ting sammen å kose seg litt! Ellers har vi også fått opp suuuperlekre håndtak på skoskap og garderobeskap, så nå er det ikke mye som gjenstår av pirk i gangen. Bilde er også på vei til å endelig kunne fylle rammene med oss som bor her.. Thihi.. 😀

Håper alt står bra til med dere alle sammen, å jeg synes det er kjempe koselig at dere titter innom her 🙂 Legg gjerne igjen spørsmål eller annet du kommer på, så skal jeg gjøre så godt jeg kan^^ Med dette sier jeg god natt og sov godt!! Vakre, snilleste lesere <3

 

 -> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook (HER) , for oppdateringer, tips og inspirasjon <- 
 

1 kommentar
    1. Så fin og gjennomført stil du har i hjemmet! Jeg liker godt den morderne stilen med glass og matte eller blanke overflater. Jo enklere det er, jo enklere er det å holde rent! hehe Jeg tenker ofte sånn etter at jeg har blitt mamma. Så når vi skal bygge hus skal alt være super lett å rydde bort og alt skal ha sin egen plass for oppbevaring! (jeg gleder meg!) <3
      Håper du får en kjempe fin torsdag videre! :-))

Siste innlegg