LURER DU PÅ KURV OG ROTTING?


 

Etter flere spørsmål om hvor jeg har kjøpt kurvbretta / kurver, ja generelt ting jeg har i kurv, tenkte jeg å skrive et innlegg om dette som et tips til dere 🙂 

Kurv passer inn i mange stiler, å jeg bygger mye av stilen min på nettopp dette. Det kan fås i alle prisklasser, men hvorfor plent betale i dyre dommer, når man kan gjøre litt research å få masse kurv for pengene.

 

 

 

IKEA har masse fin og rimelig kurv. Den store kista/kassen koster 695, og finnes i denne fargen og en mørkere brun. (BYHOLMA KISTE) Denne heter “grå”, men jeg synes egentlig den er mer lysebrun. Romslig å PERFEKT for oppbevaring av barneleker/puter/pledd, og på samme tid være et pent interiør. Jeg har en på barnerommet også.

 

 

Kurvbrettet på bordet er fra Millatinka. Viss jeg ikke husker helt feil kosta det rundt 400. Disse bretta har helt hard bunn og finnes i 3 størrelsen. Mitt er i medium. Et solid brett som tåler mye, å er godt brukt her i huset. Det står som regel alltid på bordet 😀 

 

 

Kurvene under stuebordet og i tv benken er også fra IKEA (pris 59.-), og i samme serie som den store kisten (BYHOLMA). I tv benken passer de perfekt til oppbevaring av fjernkontroller og lignende, og i de under bordet har vi barnebøker og litt leker da de er litt større (pris 98.-). I tv benken skjuler de også lyse og apple tv boksene, noe som gjør at det ser mye mer ryddig ut med en gang. Også er det helt genialt å kunne rydde bort lekene i Interiøret under bordet!

Den store aviskurven er fra DoktorLykke og koster 479 .- Her er plass til MYE! Blader, aviser, ipad, tøfler. Hva du måtte ønske. Denne har jeg alltid stående i stua, å synes den passer utrolig bra inn sammen med alt det andre i kurv. Kjempe glad i den 🙂 Å hos DoktorLykke, finnes MASSE kurv i forskjellige varianter.

 

Hurvene under klokken er fra Europris. Veldig rimelige kurver å ikke minst VELDIG SOLIDE! De finnes i fire forskjellige størrelser, der den minste er den kurven under bordet på bildet, og den største den jeg har pledd og puter i, i stua. (bilder lenger opp) Den minste kosta 89.- , åsså kan du legge på noen 10`ere ekstra til større kurv du vil ha… Jeg har alle fire størrelsene, å de blir også brukt utrolig mye. Europris har også runde dekkebrikker i kurv, brikker til glass og flere andre varianter kurvting.. Europris har blitt utrolig gode på kurv må jeg si 🙂 Å man kan finne mange skatter her når det gjelder andre ting også ^^

 

 

RIVIERA MAISON er nok det veldig mange tenker når de tenker kurv. Stilen har mye klasse og eleganse over seg, med de store elegante møblene og eksklusive tingene. Personlig elsker jeg dette merke, å blir som en liten unge når jeg skal ha noe nytt fra RM 😀  Brettet på bildet er det minste av 2 størrelser og koster 449.- . Varene her er dyrere en de som er nevnt over, men om det er noe du virkelig vil ha er det ikke så helt galt heller i forhold til andre ting andre steder… Det kommer selvfølgelig an på hva det er, men jeg tenker som så at om du samler på noe og sparer til bestemte ting, å kan de som vil ha rå til slutt 😀 Mitt siste kjøp fra RM var brødboksen deres til kjøkkenbenken 🙂 Er det mulig sier jeg bare ! Alt det pene som finnes i kurv 😀

Håper dere fikk noen tips her ! 😀 Jeg har også en god del småtterier i kurv/rotting, men jeg tror vi tar det en annen gang 🙂 Nå vet dere litt om hvor dere kan få tak i kurver til oppbevaring , eller brett for å pynte opp stuebordet eller en sjenk 😀 

Ta gjere en titt, og følg Kvitlyngveien på facebook for flere tips og inspirasjon! ^^

#rotting #kurv #interiør #interiørtips #hus #hjem 

8 kommentarer

Siste innlegg