PLUTSELIG HADDE JEG OVER 10 000 BESØKENDE PÅ BLOGGEN!


 

God dag folkens! I går kveld var det nærmest sjokktilstander i sofakroken.. Jeg hadde godt over 10 000 unike besøkende på bloggen min i går, å over 8700 lesere. Bloggen har jammen nådd nye høyder, og noen ganger skyter den i været. Jeg er helt i sjokk, å overrasket over hvor mange som har vært innom! Innlegget som tok mest av, er det jeg delte om de fine bordkorta søskenbarna mine laget til konfirmasjonen sin 🙂 <3 Rørende og vakkert, og ikke minst et utrolig bra tips! Jeg har fått mange gode tilbakemeldinger på dette, hvor alle roser de fantastiske jentene, og blir rørt over initiativet deres 🙂 Helt fantastisk, Hanna og Elisabeth! Dere er helt fenomenale, å jeg er stolt over hva dere får til 🙂 Som jeg skrev i innlegget, dere rører en hel verden, å jeg er sikker på at om alle hadde hatt litt av tanke gangen deres ville verden vært et trygt og godt sted for alle uten krig og elendighet. Tusen takk for at dere er som dere er, og for at dere deler litt av dere med oss alle <3 Kjempe glad i dere <3

 

– LES INNLEGGET HER –> – 

 


 

Jeg vil også rette oppmerksomheten mot alle dere kjære lesere, å virkelig si TUSEN MILLIONER TAKK for at dere tok dere tid til å lese, og for alle tilbakemeldingene ! ^^ En blogg jeg kanskje trodde max 10 ville lese, har tatt en helt annen retning enn jeg bare kunne drømt om. Tusen takk alle sammen! Jeg blir virkelig glad når jeg ser at så mange tar seg bryet med å gå inn å lese, å ble virkelig overrasket da jeg våknet opp til dette !!

 

Husk at sharing is caring, å jeg blir veldig glad om dere deler de innleggene dere liker med andre <3 Ha en fantastisk dag alle sammen! 😀 Jeg gleder meg til å fortsette å ta dere med på denne reisen ^^


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 


6 kommentarer
    1. Beste deg, Marie!!! Gratulere med så mange lesere, du e så flink te å skriva og du fortjene det veldig mye<3<3

    2. Elisabeth: Åååh herlige, snilleste, beste Elisabeth <3 Du er bare god du! Tusen tusen takk for det, å for at du tar deg tid til å titte innom bloggen <3 Det setter jeg stor pris på, å det betyr mye! 😀 Håper snart vi sees! <3 I mellomtiden får du ha en kjempe fin helg, å kose deg masse på Horve 😀 <3 Der har jeg utrolig mange kjekke minner fra!! Var hos farmor i går, å hun fortalte dere var der 😀 Stor klem, søteste deg 🙂 <3

    3. RebeccaHasselgard: Ja det er helt utrolig gøy! Å det samme er det når folk kommenterer på innlegg de faktisk har lest og ikke bare scrolla ned til kommentarfeltet 🙂 Viss du skjønner hva jeg mener 😀 Hihi ^^ Takk for at du tok deg en titt 😀 <3 Ha en herlig søndag 😀

Siste innlegg