DISSE BORDKORTA FÅR TÅRENE TIL Å TRILLE!!

Det finnes utallige måter å lage bordkort på, men likevel er det såå vanskelig å finne ut hva man skal ha, velge eller finne på som gjør det ekstra personlig og vakkert for anledningen. Om du virkelig vil lage noe med personlighet, har jeg funnet selve definisjonen på dette og er sikker på det må være noe av det mest sjarmerende flere av dere har sett maken til noen gang!!! 😀

 

 

 

For noen uker siden var jeg i konfirmasjon til 2 av mine kjære søskenbarn, tvillingene Hanna og Elisabeth <3 Foruten om et veldig vakkert pynta lokalet, i nydelige, landlige omgivelser, var bordkortene selve toppen av kransekaken, og enda litt til. Disse to jentene hadde laget et søtt, ærlig og ikke minst veldig personlig bordkort til hver av gjestene. De ser kanskje veldig like ut med første øyekast, men vent til dere får se hva som er inni !!!!

 

 

 


 

Inne i bordkortet (boksen) lå to papirlapper surra rundt 2 twist. 2 av hver ting, og 1 lapp og en twist fra hver av jentene. + et sjokolade hjerte i sølvpapir. Kanskje skulle den symbolisere gjesten og det andre tvillingene ? På lappen hadde de skrevet hver sine fine, personlige ting om den enkelte gjesten som alle fikk hver sin boks. 

 


 

På grunn av litt mye som skjedde på en gang i det vi ankom lokalet, + at vi kom for sent i tillegg, må jeg med ærlighet si at det endte dessverre med at jeg ikke fikk åpnet det før jeg kom hjem. I det jeg begynner å lese kjenner jeg gåsehuden bare komme mer og mer frem, og tårene begynner og trille! Helt utrolig koselig, å veldig rørende! Ikke forventa i det hele tatt, bare helt fantastisk herlig!!! Helt ærlig så har jeg nesten ikke ord for et så kjærlig bordkort som dette, å kommer aldri til å komme over det <3 Tenk at jeg ikke fikk lest det før jeg kom hjem! Kanskje var det en mening med det, kanskje ikke.

Det at noen skriver at de ser opp til deg, når du mangen ganger har følt deg som et elendig forbilde.. Det at noen vil bli en like god mor som deg, når alle mødre også vet at man som mor veldig ofte får dårlig samvittighet og ikke føler seg like god som andre mødre.. Eller når noen skriver til en fersk familiefar at han er en flott mann, omsorgsfull, snill og god i rollen. Det at noen skriver du er flink med interiør som er din store lidenskap, og at du er et godt søskenbarn når du ved flere anledninger har følt det motsatte å skulle ønske du gjorde ting bedre. DET når virkelig hjerterota, å jeg kunne sikkert skrevet en hel evighet om alt det vakre de skrev i de boksene både til meg, Pål Børge, Aleksander og Julie.

 

 

Alle nevnt ingen glemt! Endatil festens yngste gjest, på under 2 måneder, fikk sitt eget personlige bordkort. Under lappene med de fine og kjærlige linjene hadde de lagt en super søt tutt som det står “sunshine” på. Jeg ble helt målløs, å tårene mine som allerede trilla, måtte nå begynne å tørkes på. Vi satt i sofakroken jeg og PB, leste på lappene våre å snakket om den flotte feiringen vi nettopp hadde vært med på. Det var ikke en ting eller gjest som ikke var tenkt på, å jeg er sikker på at en slik uventa og flott lapp nesten kunne gjort krig om til fred <3 Iallfall hadde verden vært et fredelig og harmonisk sted om vi alle hadde hatt litt mer av både tanker, ord og gjerninger til disse flotte og verdifulle jentene!

 

Disse skal tas vare på, på lik linje med de mest dyrebare tingene i huset. Kanskje noe å dra frem på tyngre dager, for å snu de til å bli positive ? 

 

 


 

Familiekjær som jeg er, elsker jeg selskaper hvor masse familie er samlet, og ser på dette som verdifullt og dyrebart. Disse jentene stråler av godhet og kjærlighet til alle rundt seg, og det at de har satt seg ned å tenkt så mye godt om hver enkelt gjest, er bare helt fantastisk ! Se så vakre de er !! Å de er søskenbarna mine <3 Jeg kunne ikke la være å dele dette med dere, da jeg ikke har opplevd maken. Kanskje får du et tips eller en ide til bordkort selv, eller kanskje dette innlegget får tanker i sving på andre områder. Hanna og Elisabeth, dere har allerede rørt mange! Tusen takk for en flott feiring, og takk for at jeg er så heldig å ha dere som en del av min familie <3 Aleksander og Julie digger dere, å jeg er takknemlig for å kunne ha dere som gode forbilder for barna mine <3 Dere er best, å jeg gleder meg til å tilbringe mer tid sammen med dere! 😀 <3 

 


 

Jeg håper jeg klarer å gi like mye kjærlighet til mine barn, som det foreldrene til disse jentene har gitt til dem. Slik at også mine barn, kan spre kjærlighet og godhet rundt seg, og vise verden masse omsorg og tonnevis med glede <3 Veldig glad i deg Hanna, og veldig glad i deg Elisabeth! Bare tenk om hele verden var som dere !!!!!!!!!!!!! <3 

Del gjerne videre med dere, dette flotte tipset <3


 

–> Lik gjerne bloggen min sin side på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

15 kommentarer

Siste innlegg