Lykkelig alle sine dager <3


 

I går var den store dagen vi alle har ventet så lenge på. Vår kjære mor skulle si ja til sin Ole.

Dette innlegget vil jeg bruke til å fortelle dere om hvor mye mor har betydd for meg. 

 

Min mor, vil jeg si er av den ytterst sjeldne rasen. Jeg har veldig mye å være takknemlig over når det gjelder henne. 

Ikke bare har hun vert med på å gi meg livet, men hun har også lært meg å leve.

Mildt sagt har jeg ikke alltid vert den kjekkeste og letteste ungen å ha med å gjøre.. Å det kan umulig ha vert noen lett oppgave for mor å holde meg og mine søsken i ørene, når vi heller skulle gjøre det totalt motsatte og helst litt til, av det som var det fornuftige..

Vi er en søskenflokk på 4, og som mor de siste 10 årene har hatt ansvar for alene..

Med hennes store tålmodighet å sterke pågangsmot, har hun alltid hatt troen på oss, støttet oss, å hjulpet oss avgårde på veien. En etter en. I mine øyne er hun verdens beste mor, og forbilde. Jeg er så utrolig stolt over at hun er moren min, å vi er alle veldig glad i henne!

Jeg og mine søsken har mange flotte minner med henne, å gleder oss til mange fler i årene som kommer. 

Hun har alltid vert en solstråle! Hennes smil og humør, overgår de fleste. Om folk sier jeg ligner på henne, så er det definitivt det fineste kompliment jeg kan få! 

De siste årene har hun bare strålt mer og mer. Og spesielt etter at hun traff Ole. Han kom som en engel, ridende på en Harley inn i livet hennes. Å sammen har de fått oppleve utrolig mye kjekt å spennende.

Naturlig nok var vi litt skeptiske til mors nye flamme i starten.. Men når vi tenker etter, kan det ikke ha vert negativt at det som faktisk gjorde oss skeptiske, var at han var så ekstremt snill mot både henne og mot oss barna. Han er veldig flink til å ta henne med på forskjellige eventyr, å får frem alt det beste i henne! Jeg tror ikke det er feil av meg å si at Ole har vert med på å gi henne et helt nytt og fantastisk liv.

De utfyller hverandre, å passer bare helt perfekt sammen! Ikke bare er Ole god mot moren vår, han er også en veldig god far for de 4 barna sine. Dette er veldig viktig, og dessverre ikke en selvfølge for alle. Jeg og mine søsken har ikke alltid vert så heldige selv, men fikk i går den desidert beste stefaren av alle!! Å det er det vi skal bry oss om å ta vare på videre.

Vi er veldig glad i deg Ole! Å vil gjerne takke deg for at du er den du er for oss, og ikke minst for den du er for verdens beste mor, og nå din kjære kone!

Ønsker dere alt godt for fremtiden! Å måtte eventyret deres fortsette med all den magien det allerede har, å varer evig!

Brudebuketten har hun laget helt selv.

Blomstene er i forskjellige silkestoff, blonder og jutestoff. I midten av blomstene har hun brukt perler, og noen av hennes og døtrenes gamle øredobber. Alt dette gjør at buketten blir veldig personlig, og den vil alltid holde seg like vakker som på bryllupsdagen. 


Hele familien 🙂 Jeg beundrer virkelig mor og Ole, som til tross for å ha 8 unger til sammen, likevel klarer å stadig være ute på eventyr med oss, og også bare for seg selv 🙂 Å hummøret deres er alltid på topp, å de sier heller ikke nei til å hjelpe om det skulle være noe. Jeg tror aldri jeg kommer til å ha grunn nok til å klage på noe når det gjelder unger til disse to i fremtiden.. 


Meg og lillesøsteren min Trine.Hun har termin 30. Oktober, å jeg 21. November. Begge venter vi på hver vår gutt!




 

Håper at jeg en dag blir for mine barn, en like god mor som mor har vert for meg<3
 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer

Siste innlegg