WELCOME TO PARADISE !!


 Noen vil nok helt sikkert mene at jeg er crazy som kan si at dette er nødt å være husets paradis! Det desidert beste rommet i hele huset, og det sto helt klart til at jeg kunne hive meg rundt. Her er det virkelig gøy å vaske klær!!

De som bodde her før oss, har valgt veldig smarte og praktiske løsninger da de laget dette vaskerommet. Det kunne ikke ha blitt bedre utnytta. Kjempegod skapplass! Bare det at skapene går helt opp til taket, går igjen rundt i hele huset og er helt perfekt! God og solid benkeplate som tåler mye, en god utslagsvask, og god plass til både vaskemaskin, og tørketrommel når den tid kommer.

Rommet ligger rett innenfor det rommet vi i starten vil ha til barnerom. Med all den skapplassen, og hvordan rommet er ellers, ser vi det som en fin mulighet til å bruke dette til stelle-rom også.





Også god plass til ekstra tørkestativ under det som henger på veggen. Og om det skulle hope seg opp, kan jeg tørke mange maskiner på en gang! Det er også sentralstøvsuger i huset som du kan se på bildet over.

I stedet for å grue seg til å gå ned en mørk, bratt kjellertrapp, for videre å gå over et rått betong gulv, før du er fremme til vaskemaskinen… Da skal jeg heller fortsette å glede meg over det lille paradiset av et vaskerom jeg har i kjelleren min! Ser fram til mange maskiner med klær i Kvitlyngveien 😀

–> Følg gjerne bloggen min på facebook, for inspirasjon og tips fra hjemmet vårt! <– 

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld, og nyt den alt du kan!


 

6 kommentarer

Siste innlegg