LADER OPP TIL SUPERHELG!


 

En liten titt innom bloggen, fra stuen min denne ettermiddagen! Helgen står snart for tur, og jeg får koselig besøk av en venninne fra Haugesund. Hun bor nå i Oslo, noe som føles veldig langt borte, da vi ikke ser hverandre så ofte. Men med en snaue 50 minutters flytur unna, føles det plutselig ikke så langt borte likevel.

Tiden går så utrolig fort! Husker da hun ringte meg for å avtale et besøk, planla vi utifra ledige helger vi hadde, og utifra hvilke helger jeg skulle jobbe. Da snakket vi om 10 uker fram i tid, å det virket så fjernt! Plutselig var det bare en uke til, og vips der kommer hun imorgen kveld. Det skal bli veldig koselig 🙂 

Om formen tillater det er planen å ta en liten tur til Kvadrat, å kanskje jeg får handla inn litt jeg trenger til den lille kommer. Tror kanskje det er noe av det som gjør at jeg føler tiden går så utrolig fort i svangerskapet, er fordi jeg har ventet lenge med å ha ting på plass. Har fått i hus alle de store og mest kostbare tingene som vogn, bilstol, seng osv.. Men det er veldig mye annet som klær og bruksting som barnet trenger fra dag en, og som jeg har venta veldig lenge med å handle. Nå er jeg i uke 35, å kjenner at jeg bare må få ting i hus når jeg er i form til å ta ut, å heller ta litt små turer om gangen. Samtidig er det ikke nødvendig å stresse, å det går alltid bra uansett. Vi tar helgen helt som den kommer, iallefall nesten.. En ting som er bestemt er at vi skal ha oss et skikkelig godt måltid med sushi på lørdagen! Elsker sushi, å digger at jeg fortsatt kan spise litt av dette i graviditeten. Nå er det veldig lenge siden jeg har spist det, så utenom at hun kommer i helgen, må vel det være det andre høydepunktet! Hun eg også veldig stor sushifan, så jeg tenker hun gleder seg like mye til det som meg! Da skal jeg fortsette å slappe av idag, og lade batteriene til en superhelg med en god venninne 🙂

Nyt kvelden folkens, og siste innspurt før det er HELG!!!


 

 

2 kommentarer

Siste innlegg