ET LITE HØST TIPS!


 

Kanskje bruker du det i dekorering allerede ?

Kongler og granbar er veldig lekkert som dekorering rundt om i hjemmet. Å passer spesielt om høsten og utover vinteren. Konglene kan du gå ut å plukke, ta med deg en pose i lommen om du er på tur, eller gå ut å gjøre det til en lek sammen med barna. Granbar er også noe du lett kan få tak i ute i naturen. Om du vil det skal vare lenger å ikke drysse, kan du også kjøpe deg litt. Dette selges i forskjellige varianter, farger og mengder. Jeg har kjøpt mitt (se bildene) , på IKEA. Synes det  ser veldig ekte ut, å det var veldig BILLIG. Du får veldig mye for liten pris.. Andre butikker jeg har kommet over, ser det ofte ikke så veldig ekte ut, pluss at det koster en formue for bare en liten gren…



Her har jeg satt sammen med litt lys i en klassklokke. Dette bare for pynten.. Om jeg bruker granbar sammen med lys som skal være tente, bruker jeg heller ledlys for å unngå brannfaren. På Europris har de forressten mange fine varianter av slike lys, som ser helt ekte ut på grunn av at de blinker litt. Av store kubbelys har jeg nesten bare slike lys i stuen for tiden. Helt genialt! Når jeg har besøk går folk støtt og stadig bort å studerer lysene litt nermere fordi de mener de lyser så fint å at de ser helt ekte ut. Vil virkelig anbefale en tur på Europris om du vil ha fine ledlys.. Det er absolutt IKKE alle butikker som selger noen som “brenner” fint.. Å ikke koster de en formue heller!

Bare et lite tips.. Ha en super dag så lenge! 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg