ET LITE HØSTMIRAKEL <3


                                       Natt til i går skjedde det et lite mirakel på sykehuset i stavanger! En liten gutt med navn Tristan, meldte sin ankomst og jeg ble tante for aller første gang. Er det ikke fantastisk ? Fra søsteren min begynte å kjenne ting hjemme, til gutten var ute på sykehuset gikk det ca 4 timer 🙂 Han hadde satt seg godt til rette tidligere i uken, men hadde ikke tid til å vente på at jordmødrene skulle forsøke å snu han. Han ville bare ut, å det forstår jeg godt når han har en så utrolig god mor som har ventet på han. Hele sykehuset snakker om den fantastisk fine setefødselen, å vi er kjempeglade på hennes vegne for at det gikk så utrolig bra for seg! Med sine 2865 gram og 47 cm, kom han som et skudd akkurat en uke før termin. Alt står bra til med begge to, å moren føler seg sprek som aldri før etter fødselen. 

For en nydelig liten sjarmør!! Gleder meg utrolig mye til å bli bedre kjent med denne karen her.

      

                      

Mormor, oldemor, mor og Tristan. 4 nydelige generasjoner. Kjempe stolte alle sammen.

Gratulerer så mye igjen, Trine! Å velkommen til verden lille Tristan.

Gleder meg veldig mye til å ha søsteren min rett oppe i gata over her, å ekstra mye gleder jeg meg til min egen lille prins melder ankomst om få uker. Ser fram mot en veldig spennende tid, å gleder meg masse til å ha permisjon sammen med disse 🙂

#baby #fødsel #gravid #guttebaby #familie


 

                  

 

 

3 kommentarer

Siste innlegg