INTERIØR INSPIRASJON, OG BABY HJEMKOMST!


Bare digger leiligheten til søsteren min. Hvitt, grått og sølv er farger som også går igjen i dette hjemmet. Med romantiske og koselige detaljer, gjenspeiler søsteren min seg i pynten sin. Vakker, avslappet, elegant og nydelig!! Man føler seg hjemme med en gang man kommer inn døren, og blir møtt med en sjelden fin varme og ro. Alltid like gøy å komme på besøk her, å alltid spennende å titte litt rundt å se på “nye” løsninger, som ofte dukker opp. Hun er veldig kreativ, og liker som meg å dille med pynten og lage ting selv. Kjempe flink, å veldig inspirerende.

Utenom lillebror og bonus søsken, har vi alltid vert 3 søstre. Vi er alle 3 veldig tette i alder (20,22 og 23), noe som bare blir enda gøyere til eldre vi blir. Da vi var små kan vel kanskje diskuteres hvor gode venner vi var… Men jeg er veldig glad for at jeg har de idag! Å ser på dem som gode venninner begge to.

I dag var det lille Tristan sin tur til å komme hjem. Mor og hun andre søsteren min Silje, gjorde det rent og pent i leiligheten, mens jeg ordnet til litt friske blomster i en vase å dekka opp til frokost. Kjempe koselig!

                       








Er det ikke utrolig at det går an å bringe noe så nydelig til verden ??

Hentesettet er strikka av mormoren til Tristan for anledningen.

Når vi kommer og når vi går blir vi alltid møtt av et koselig syn utenfor hos Trine. Her har hun laget til en søt og høstlig dekorasjon rett ved inngangsdøren. Denne passer like godt til høst som til jul, som også snart står for tur.

Tenker det var veldig deilig for dem å komme seg hjem fra sykehuset. Kan tro når Tristan skal begynne å interessere seg for pynten til Trinemor… Det samme blir spennende å se hos meg, men det har sin sjarm det også, å hører selvfølgelig til småbarnslivet 🙂


 

 

8 kommentarer

Siste innlegg