LEK DEG MED DETALJENE!


 Liker du rene og lyse linjer, en blanding av alt, eller blir du aldri helt enig med deg selv hvordan du vil ha det, å liker å variere?

 Det som er gøy om du har noen grunnfarger i stilen din, er at du enkelt kan gjøre små justeringer, som igjen kan virke som store forandringer for øyet.. Hos oss er det grått i forskjellige toner og nyanser som går igjen, sammen med mye hvitt.  Selv i julen ligger disse fargene i grunn, men da også med mye grønt. 

På bildene under får man en følelse av at bildene nesten er i sort hvitt, å det røde hjertet blir automatisk i fokus. Det samme gjør den røde nissen på bildene lengre nede. Forskjellen her og med et hjem fullt i alle slags farger, er at detaljer som dette kommer bedre frem.  For oss som liker å variere ofte, og kanskje mellom sesongene er dette en veldig grei å enkel måte å gjøre det på.  Ellers føler jeg godt jeg har landet på en stil, å jobber bare mer og mer for å få det enda mer gjennomført.. Å koser meg masse!

Ingen har det likt hjemme, å alle har sit personlige preg på hjemmet sitt. Dette handler mye om interesse, og hvor mye tid du er villig til å gi til hjemmet. Når jeg får spørsmål om hvorfor jeg vil ha veggene så lyse og nøytrale, er det fordi jeg nettopp kan gjøre slik som dette. På en enkel måte, uten å snu opp ned på hele huset. Har jeg en gul eller rød stue, fargerike kontrastvegger å går lei av dette, er det en desto større utfordring, og mye mer arbeid for å få til den lille forandringen… Vi leker ofte med tanken på en kontrastvegg i stuen vi også, men da hadde det blitt en av grunnfargene som går igjen i interiøret..

Man kan ikke direkte redigere virkeligheten, men man kan få til kule effekter viss man vil det. 

Kanskje du ble inspirert av dette, å kanskje ikke. Det aller viktigste er iallefall å holde fast på det en selv liker. Husk at å bli inspirert, ikke nødvendigvis betyr total forandring…

#interiør #detaljer #rivieramaison #jul #dekoreringstips #foto #effekter #stue #inspirasjon #jul #julenisse #juletre #interiørinspirasjon


 

2 kommentarer

Siste innlegg