KNIPS, KOS OG FREDAG!

Inneholder annonselenker


For en herlig dag! Sjefen i huset har sovet helt rundt i natt, å jeg har hatt flere timer sammenhengendemed søvn. For en energi, å for et våkent hode! Jeg tåler lite søvn, å har ikke hatt mye av det siden starten av graviditeten. Helt normalt, å det gjør meg ingen ting. Dette følger med, så jeg klager ikke. Når jeg sto opp idag tidlig, etter å ha sovet 6 hele timer, da trodde jeg nesten ikke mine egne øyne når jeg så på klokka. For en luksus! 

Koser meg skikkelig idag, å knipser rundt med kameraet når lillegutt sover i vugga si. Med kameraet i ene hånda, å gulpekluten klar i den andre, flyr jeg rundt å føler meg enda mer våken enn på lenge. 

Julen er rydda bort, å jeg begynner å lengte etter vår. Har funnet frem litt friskere vaser, og skifta ut lykter. 

 

 Kähler vasen på stuebordet finnes > HER < 

Veneto lyslykt fra Herstal finnes > HER <

 

Nydelig lite strikket hjerte, laget av en koselig dame. Kjøpte det på en julemarknad før jul.

Bare elsker lyktene til Herstal! De små dere ser på kanten finnes < HER > . Passer til alt, og fine hele året. Dere får foressten 20% på alle disse lyktene hos < RoyalDesign.no >, og hele 67% på disse lysestakene HER , fra samme leverandør.

Blir mer og mer glad i mye store ting, fremfor masse smått. Lettere å variere med interiøret, og uttrykket blir mer glamorøst og elegant. Før var jeg veldig fæl med å kjøpe alt mulig småtteri rundt om kring. Synes det kan være utrolig fint det også, å vet om flere som er skikkelig gode på dette, og som har det utrolig fint! Jeg fikk det aldri helt til, men jeg føler virkelig jeg har funnet min retning nå. Bruker å si at jeg aldri helt kom over det med å leke med dukkehus, å at når jeg ikke hadde mitt eget dukkehus som liten, har jeg litt å ta igjen nå…

Ellers idag har far i huset bursdag, noe som skal feires med en skikkelig kosekveld. Reker er planen for menyen, sofakroken er bor den pleier, å viss vi ser film, er dette kanskje dagen for at jeg ikke skal sovne under filmen.

Ha en super fredag folkens, å kos dere MASSE!


 

3 kommentarer
    1. Så herlig når du plutselig får sove litt sammenhengende, husker enda når lille her begynte å sove rundt, haha. Så fint du hadde det hjemme 🙂 Ha en fin dag, og kos dere med bursdag!

Siste innlegg