LENGTER ETTER VÅR OG SOMMER


 

For hver dag er vi en dag nermere våren og sommeren. Våren er min favoritt årstid, da alt er nytt og friskt og sommeren er like rundt hjørnet. Blomster og planter begynner og titte frem, og luften får de vakreste og friske dufter. Det å ha en hage og bevege seg i denne våren, å ikke en liten inneklemt terassestue i et leilighetkompleks, DET er luksus det! 

Våren er også en tid for nytt liv, både for planter og dyr. Da jeg var liten var dette en tid hvor familien var travelt oppatt med å ta imot alle lammene som var venta. En idyllisk tid, for store og små. Dette året har vi selv et nytt liv som skal oppleve sin første vår, å jeg gleder meg som en liten unge til å være masse ute i hagen, å til å gå på familieturer i varmere vær. 

På interiørfronten er dette tiden for nye og friske farger. Man kan begynne som smått å sitte på terassen, å jeg kan begynne å dille med pynt både ute og inne. Åå som jeg gleder meg! 

Bildene jeg har brukt i dette inlegget er fra da vi bodde i leiligheten. Jeg hadde en lang periode hvor jeg bare tok detalje bilder med hvit bakgrunn. Kanskje er dette noe som vil komme litt tilbake? En god blanding er gøy det også.

Har dere noen planer og drømmer for våren ?

Ha en nydelig dag! Titter snart innom igjen 🙂


 

Liker du bloggen min, å kunne tenke deg å hjelpe meg med en konkurranse? Klikk HER for å stemme på Kvitlyngveien. Det er gratis å stemme, å du er kun 2 klikk unna. Om jeg vinner vil dette bidra mye til utvikling og mer inspirasjon. På forhånd tuusen tusen takk !!


 

8 kommentarer

Siste innlegg