MINIMALISTISK OG STIVT, ELLER STILRENT, GLAMORØST OG KOSELIG?


 

"Med stor lidenskap for interiør og øye for detaljer, vil jeg med denne bloggen ta dere med på veien når vi skaper vårt drømmehjem her i Kvitlyngveien. Landlig stil, røffa opp med glamorøse detaljer og dekoreringstips er en liten smakebit.. " – Slik lyder litt av beskrivelsen til kvitlyngveien.blogg.no. Vi har alle forskjellig smak, å du er hjertelig velkommen til å ta en titt på min.

Som nevnt tidligere har jeg vært så veldig heldig å blitt nominert til en Interiør blogger konkuranse hos Saleduck . Jeg synes det å bli nominert er en ære, og ikke minst en stor premie i seg selv. Det hadde selvfølgelig vert utrolig gøy å vinne, noe som ville bidratt mye til utvikling og mer inspirasjon fra Kvitlyngveien.

Det å få bruke lidenskapen sin til å inspirere andre, det er så utrolig gøy, å noe jeg virkelig kommer til å fortsette med. Noen av dere er også flinke med å gi tilbakemeldinger, å tips viss dere har noen på hjertet. Utrolig koselig, å jeg setter stor pris på at dere engasjerer dere! Tusen takk for det. Flere spennende prosjekter er i vente nå i år, å jeg gleder meg til å ta dere med inn i nye rom, og nye kroker ute.
 
I forbindelse med konkurransen trenger jeg din stemme! Synes du jeg hadde fortjent å vunnet en Interiør konkurranse, og utviklet meg mer innenfor dette feltet? Om du liker bloggen min, stem på meg HER .
 
På forhånd, tusen tusen takk! Jeg er evig takknemlig.
 
Legg foressten gjerne igjen en kommentar. Har du en blogg selv, vil jeg gjerne ta en titt innom!
 
(Legger ved litt inspirasjonsbilder fra Kvitlyngveien)
 
 

 
 

 
( Vintage, gjenbruk og DIY )
 

(Kjøkken)
 
(Stue)
 
(Stue)
 

 
 

( Terasse )
 
( Vaskerom )
 

( Terassen )
 
 
 

 

 

 
6 kommentarer

Siste innlegg