LILLE SPEIL PÅ VEGGEN DER…

Eller skal man si store speil på veggen der?

Store speil i små rom får rommet til å virke større. Å desto større blir rommet om speilet er mega svært.

Jeg drømmer om et gigantisk speil til gangen vår, å blir nesten dårlig av alt det pene som finnes i hjemmene der ute! Er det mulig sier jeg bare..

Alle bildene er hentet fra *Pinterest*.

 

Dette speilet ligner veldig på et som vi har i gangen utenfor soverommet. Bare digger detaljene og utskjæringene!

Speil er et enormt pent møbel, å gjør bare så mye med hele rommet. Store speil med utskjæringer er glamorøst og klassisk. De går aldri helt av mote, å tar deg me 100 vis av år tilbake.

 

Rokokko og interiør ellers som stammer fra barokken, er flotte inspirasjonskilder om du liker utskjæringer og mektige møbler.

Måtte bare ta med dette også. Skiller seg veldig ut fra de andre speilene, men det hadde vert veldig valkert med et slik et også. Jeg liker godt sviller, å driv-ved aktige greier kan man vel ikke få nok av…

Foreløpig har vi en skyvedørsgarderobe/mini walk in closet på andre siden fra der jeg kunne tenke meg speilet. Disse skyvedørene er i messing, og har speil på halve. Når vi skal til med å pusse opp hele trappeoppgangen i huset til høsten, vil vi bytte ut disse skyvedørene med noe som passer bedre inn med resten av planene, og uten speil i. Da vil det bli helt perfekt å ha et stort speil på andre siden.

Dette var litt fra mine sysler i kveld. Egentlig burde jeg bare ha hatt hage, hage, hage i tankene for tiden, men interiøret og planene til høsten, de blir nok aldri lagt helt bort uansett.. Å tar du turen innom pinterest… Ja da går tiden plutselig kjempefort!

~ Nyt kvelden folkens, å siste rest av denne vakre skjærtorsdagen ~

#pinterest #speil #interiør #shabbychic #rokokko

4 kommentarer
    1. Mange nydelige speil her. Fekk en ide til et stort speil eg har som ingen vil ha:P kanskje eg sko ha malt det kvit… Men tar slik plass, så vet ikke kor på soverommet eg sko hatt det.. Så stor seng så tar slik plass..:)

    2. Siri: Det hørtes lurt ut ! 😀 På veggen over sengen kunne du kanskje prøve ? Det kan være rålekkert med stor seng og stort speil i et lite rom. Du finner nok utav det 😀 Men synes det var lurt tenkt å male det, kanskje får du plassert det bedre viss du forandrer litt 🙂 Ha en fin kveld 🙂

Siste innlegg