BILDEDRYSS AV REN KOS

 


I min stue er ønsket at de som kommer skal kunne kose seg like mye med øynene, som det skal være behagelig å sette seg ned. Jeg får ofte kommentarer på at det er deilig med så masse puter i sofaen, og noen er selvfølgelig ærlige å sier at de ikke liker det. Da er det helt låv å sette dem til side noe som handler om smak og behag..

Pål Børge liker å flytte putene å stable dem oppå hverandre ved siden av seg å nesten bygge et fort.. Haha neida, det er ikke så ille. Men det hender han sender snapper til folk av sofakroken og skriver på bildet : “hvor “0+&/%#*!!!!” skal jeg sitte! Thehe..
 

Disse bildene tok jeg ved en koselig anledning for litt siden, å dette er virkelig de nyansene og tonene jeg liker aller best. Nå om dagen er de aller fleste trekka bytta ut med mer beige og lysere trekk jeg har sydd selv. Men det passer godt å blande inn litt grått også.

Noen andre som liker godt lykter i glass? Kjempe vakkert, elegant og røfft. Med disse kan man gjøre mye. Ha blomster i, flytelys, dekorasjoner eller noe så enkelt som bare å bytte farge på kubbelysene man har i. Det er med å snu litt på utrykket, å er veldig enkelt å bytte om på.

Dere ser det såvidt i vinduene på noen av bildene, at vi har god utsikt. VELDIG god. Det er absolutt ikke tilfeldig at spisebordet havnet der det står. Sofaen passet i grunn helt perfekt inn i det hjørnet det står i, men vi har plassert alle møblene, slik at vi skal få mest mulig ut av utsikten. Jeg skal vise dere enda mer av den vakre utsikten vår senere, å jeg digger at vi kan nyte den uansett om vi sitter i sofaen eller ved spisebordet! 

Et skikkelig bildedryss av stuen. Tenk at om bare 3 måneder , har vi allerede bodd her i 1 år! Jeg blir bare mer og mer glad i Huset vårt her i Kvitlyngveien, å gleder meg til å dyrke lidenskapen min videre her, sammen med min egen lille og herlige famili  Til høsten venter et stort prosjekt i gangen, et mindre et på soverommet, å jeg tipper det ikke er lenge til vi maler over gjestebadet. Dere skal få bli med på alt sammen fra start til slutt. Å nå skal dere snart få bli med meg mer ut rundt huset også. Jeg er veldig glad i stua mi, så dere må bare forberede dere på enda mer herfra også. 

Det tar tid å skape et hjem, å jeg skal bruke hver en anledning til å pleie det, så godt jeg kan!

Håper dere vil være med meg på reisen.

Minner om facebooksiden min. Lik gjerne, å inviter gjerne dine interiørfrelste venner til å like –> Kvitlyngveien.blogg.no <–

Nyt dagen alle sammen,  å kos dere masse !

#interiør #inspo #stue #kvitlyngveien #rivieramaison #cottage #puter #tekstiler #borddekking #sofakrok #tips #husoghjem


 

2 kommentarer

Siste innlegg