TIRSDAGSOVERRASKELSE!

Hei folkens! Har dere en bra tirsdag? Det har iallfall jeg hatt 🙂 Startet med koselig besøk av foreldrene til Pål Børge, og ellers har jeg bare kost meg med Aleksander og å litt småtterier inne og ute i boden.

Utpå ettermiddagen tittet min kjære søster Trine innom, med litt av en overraskelse på ryggen.. En stor bukett med nydelige roser, en kjempesøt kopp, og litt godsaker 🙂 Ved rosene var det også et kjempefint kort, med rørende ord 🙂 Hun hadde veldig hastverk, så jeg fikk såvidt sagt takk før hun fløy ut døren igjen! Snakk om overraskelse! Så uventa og koselig 🙂 Hun ville takke meg for at jeg hadde hjulpet til med Tristan mens hun var på intensivkurs til lappen. Herlighet det er jo en takk i seg selv å få passe på den herlige gutten hennes, så dette var absolutt ikke nødvendig! Jeg ble helt målløs, å plutselig var hun ute av huset igjen den luringen.. Hun bestod foressten teoriprøven i dag, på første forsøk, så det var jo hun som skulle hatt blomster! 😀 😀 

Tusen tusen takk Trinemor, eller TanteTrinemor som vi sier nå ^^ Du er bare god du!! Jeg er bare så utrolig glad i søstrene mine, lillebror og hele familien ellers rundt meg. Det er ikke en selvfølge å ha en familie som er så sammensveiset, så jeg er veldig takknemlig 🙂

Aleksander er mye bedre i dag, å det er superbra! 😀 Det hjalp nok litt med et besøk av farmor og farfar 🙂

Følg med på bloggen i morgen, da venter det spennende saker ! Ha en herlig kveld videre så lenge, kjære dere ^^

6 kommentarer

Siste innlegg