KJÆRE LESERE..

Kjære lesere! Jeg vil rette oppmerksomheten spesielt mot dere denne søndagskvelden.

I fjor sommer startet jeg å blogge på grunn av at jeg ville utvide horisonten til bilde hobbyen min, og lidenskapen for hus og hjem. Jeg tenkte lenge på om jeg skulle begynne, da jeg både er glad i å ta bilder og å skrive om ting som interesserer og engasjerer meg. Etter god respons på Instagram, og noen anbefalinger tok jeg steget å tenkte jeg kunne prøve bare for moroskyld..

Først og fremst var dette for min egen del, men jhadde selvfølgelig vert gøy om jeg fikk etpar lesere.. Først og fremst tenkte jeg det kunne være litt spennende for familie og venner, men plutselig ballet det på seg.

Alle som kjenner meg vet at jeg liker å dille å dalle rundt når jeg har muligheten….. Jeg er laaangt fra noen toppblogger, men etterhvert som bloggen har utviklet seg, har det vært spennende å følge med på lesertallet. Med et lesertall på vei oppover, gir det meg stor motivasjon til å fortsette å blogge, å legge enda mer arbeid ned i neste innlegg.

Rett før jul fikk jeg mail om at jeg var trukket ut til en Interiørblogger Awards. Jeg ble utrolig overrasket, å forstod ikke hvordan det kunne skje. Jeg kom på 3. Plass, å er utrolig takknemlig for det! Helt rått faktisk!! Å alt takket være dere som gidder å avse noen minutter til Kvitlyngveien.blogg.no ! 😀 😀 Jeg er ikke alltid den flinkeste å svare på kommentarer når jeg får noen, å det lover jeg at jeg skal bli flinkere til.

Den siste måneden har jeg hatt flere 100 lesere i snitt hver eneste dag, å det synes jeg er heeeeelt utrolig!!! Det er mangen mennesker det! Å utrolig morsomt å se at det er så mange som finner det inspirerende å spennende med bloggen min. Noen er nok mer nyskjerrig på hva jeg skriver, men de går allikevel inn å leser å gir meg en grunn i selg selv til å fortsette.

Det at dere i det hele tatt gidder å lese bloggen min det er mye mer enn hva jeg hadde forventa, å utrolig gøy!

Bloggen har virkelig blitt et fristed for meg, der jeg kan drømme meg helt bort å bare kose meg med bilder, interiør å fortelle det jeg har på hjertet.

Om jeg skal si jeg har et mål med denne bloggen, er det å inspirere dere med min stil og det jeg synes er pent. Kanskje får du en ide til noe, eller kanskje liker du bare å titte innom for å se på bilder, eller om jeg har gjort noe spennende den dagen…

Jeg setter så utrolig stor pris på hver og en som er inne å leser bloggen min! Dere er litt motivasjon hver og en. Å en enorm stor glede.

 Litt skummelt i starten, da jeg tenkte at dette sikkert bare ble sykt teit.. Men det viser seg jo nå at det er flere som har hatt glede av den. Å det er bare sååå gøy! 😀 Jeg er ikke den som bryr meg så mye om hva andre mener om jeg vil sette i gang noe, så her var det ekstra gøy at responsen ble så positiv når jeg heller hadde trodd det skulle være mest for min egen del å kanskje de aller nærmeste.

Huset og Hagen er stadig i forbedring, å jeg vil som jeg ofte skriver, ta dere med på hele reisen. De fleste skritta vil være små, men inni mellom vil det også være noen store. Jeg har ikke troa på at man kan kjøpe alt for penger, å man kan ikke bare kjøpe drømmehuset. Veien blir til mens man går, å nettopp det gjør drømmehuset også. Mye kan kjøpes, men et hjem må definitivt skapes!!

Tusen tusen takk for oppmerksomhete folkens! Dere er min motivasjon <3

 

4 kommentarer

Siste innlegg