INTERIØRMARERITT!!

Er det dette vi interiørfrelste kan kalle for et lite interiør mareritt?

Lurer dere på hvordan en knust Riviera Maison vase i L ser ut, så har dere svaret her !

Selvfølgelig klarte jeg å knuse den, å det på den mest utenkelige å teite måten også. En liten tur inn på kjøkkenet for å fylle vann, å før den nådde springen traff den en dør som sto åpen, og som jeg i min egen verden ikke så.. 

 

Jeg drev og ordnet til et koselig besøk jeg skulle få, å sto egentlig midt oppi matlagingen. De som kjenner meg godt vet at jeg “skal bare”, noe jeg skulle midt i matlagingen også.. En liten dillerunde før gjestene kom, å vips der var det glassbiter over hele gulvet. Det er sånt som skjer, å så mye jeg tenkte på akkurat der og da, hadde jeg ikke tid til å bli sur 🙂 Det var bare å få fjerna glassbitene, støvsuge de mindre å vaske over gulvet på nytt. 

 

Jeg ELSKER Riviera Maison, å skulle lett hatt et hus proppfull av de landlige, koselige men samtidig rålekre interiør artiklene de tilbyr. Denne vasen var det første jeg kjøpte av RM, å i grunnen hadde jeg planer om å kjøpe en til i samme størrelse, da jeg har de andre størrelsene to og to. 

 

Vasen har blitt brukt utrolig mye, å jeg er nok nøtt til å gå til anskaffelse av en ny med tiden…. 😀 😀 Aleksander rakk iallfall ikke å knuse den fineste vasen til mor.. Det klarte hun fint selv! 🙂

Andre RM frelste der ute ? ^^ Ha en magisk torsdagskveld! 😀

5 kommentarer

Siste innlegg