IT’S FRIDAY!!

Andre som er klare for skikkelig langhelg ?

Fredagsvasken er unnagjort, rekene er kjøpt inn, å vi skal virkelig nyte denne kvelden fullt ut! 😀 Legger ved litt bilder av kjøkkenet, som jeg dessverre legger alt for lite ut om. Vi er veldig fornøyde med kjøkkenet i huset, men farge-firkantet som jeg er på interiør og detaljer i hjemmet, så er vel dette fargeklatten på det ellers lyse “lærrettet” mitt om man kan si det slik… 

 

Pinse og 17. mai slag i slag, å det er jo ikke til å klage på! Ja nå går jo jeg hjemme i permisjon, men det er fortsatt noe spesielt og ekstra når det er helg likevel 🙂 Far i huset er hjemme,  vi kan kose oss sammen alle 3. 

Langhelgen skal avsluttes med en skikkelig 17. mai feiring, å i år skal den selvfølgelig være her i Kvitlyngveien. Vi skal feire med familiene på begge sider, som vi har gjort de 2 siste årene å det skal bli skikkelig koselig. Grillings er planen, å foreløpig ser det veldig lovende ut med været også 😀 

For de som lurer er foressten den største krukka, og de to fremderste krukkene i brettet på benken fra Doktorlykke. (reklame)

Tidligere denne uken hadde jeg besøk av 5 kjempe koselige damer, å med selskap følger selvfølgelig borddekkingstips! Kanskje noe å bruke nå når 17. mai bordene skal pyntes ? 🙂 Mer om dette senere i kveld 😀

Ha en ellers fin ettermiddag folkens ! 😀

#kjøkken #interiør #hus #hjem 

 

2 kommentarer

Siste innlegg