FORBEREDELSE AV NASJONALDAG!

God kveld folkens! Har dere hatt en fin helg ? 

I kveld har jeg starta litt på forberedelsene til tirsdag, å desto mer klokka blir på kvelden, desto flere ideer får jeg..Noen som kjenner seg igjen eller ? Plutselig går det litt fort i svingene, å jeg skulle ønske jeg fikk gjort mer en jeg rekker… Typisk meg, men det er herlig å dille litt ekstra også 🙂 Det er jo det morsomste jeg vet å stelle i stand på detaljefronten når det er noe ekstra som skjer.

Egentlig skulle jeg kose meg litt rolig med blogg, bilde å dill i kveld, men plutselig slo det meg at jeg burde begynne å ordne til med vaser, å gjøre litt i stand litt småtterier til tirsdag. Over til noe helt annet ser dere kanskje at tomatplantene vokser for fullt i vinduskarmen, å at jeg absolutt burde ha begynt å tynne.. Helt ærlig har jeg glet det litt, å når jeg har kommet på det har jeg ikke hatt tid. MEN! Det må jeg absolutt prioritere viss jeg fortsatt vil prøve å få noe bra utav det 🙂

Siden vi skal grille, og om været blir slik som spådd blir det ute det meste vil skje hos oss denne dagen. Derfor har dere ikke sett noen dekka bord enda 🙂

Jeg er ikke helt ferdig med det jeg hadde tenkt enda, men gir dere en liten titt foreløpig 🙂 Vi skal som sakt være ute, å siden jeg har litt forskjellig tilbehør av grillmaten å forberede i morgen, gjør jeg klart det jeg kan av dekor, blomster osv i kveld 🙂 Som nybakt mor ( om det fortsatt er lov å s etter 6 måneder.. hihi ), så er det lurt å være ute i litt ekstra god tid når man har en hobby som dette, å benytte seg av kveldene om man har anledning til det 🙂

Ønsker dere alle en helt fantastisk kveld videre, eller god natt som det egentlig begynner å bli… Å selvfølgelig masse lykke til av alle slags forberedelser dere måtte ha 😀
 

4 kommentarer

Siste innlegg