GOD FEIRING!

Med 17. mai sløyfene på plass, er vasene fylt med frisk utsprungen bjørk, brudeslør og nelliker. 

 

Nellikene og brudesløret jeg handla inn til det koselige besøket i starten av sist uke er like friske å pene enda, så her var det bare noen få justeringer å litt påfyll av grønt som skulle til 🙂 Siden vi skal sitte ute, og ikke under tak, har jeg gjort i stand det jeg kan inne. Da er det bare å sette det ut rett før gjestene kommer.

 

 

Ååå men det er så friskt å pent med bjørk å norske flagg! 😀 Rett og slett nydelig sammen! Jeg måtte selvfølgelig dekke opp på kjøkkenbordet, for å se hvordan det ble, å for å sikre meg litt bilder av det hele. Når man skal gjøre i stand til selskap eller fest, er det alltid gøy å kose seg med detaljene på slutten 🙂

Bestikket har jeg rulla inn i serviett med en søt liten sløyfe rundt, som en koselig detalj på det hele. 

Bordet er ikke overlessa med rødt hvitt og blått, da jeg heller liker å fremheve hvilken anledning det gjelder ved å bruke lite, men allikevel noe som gjør mer utav seg. Det er fort gjort å ta litt av å gjøre for mye ut av noe, så det er lurt å gi seg mens leken er god 🙂 Av forskjellige grunner kom jeg litt senere i gang med det jeg skulle gjøre i dag, å plutselig var det natt igjen..

 

 

Jeg mener å ha kontrollen på det meste nå, å kan snart legge meg å få meg noen timer på øyet til en forhåpentligvis fantastisk nasjonaldag i morgen! 😀 Futtigriiisen jeg gleder meg til å se de søte små guttene i hver sin bunad igjen 😀 Å selvfølgelig er det bunad som henger klar til meg også 🙂

Håper dere er i havn med forberedelser, å snart kan rope hurra med flaggene til værs 😀 Ønsker alle en god natt, å en herlig feiring i morgen 🙂 <3

2 kommentarer

Siste innlegg