EVENTYRLIG SOMMERIDYLL PÅ TERRASSEN!

 

 

Hei alle sammen 🙂 Solen stråler å det gjør humøret mitt også 🙂 For en utrolig bra start på sommeren i år! 😀 Juni har virkelig vist seg fra sin beste side til nå, med varme dager å strålende sol. 

Vi grilla i går, å jeg synes det ble riktig så koselig på terrassen 🙂 Elsker alt som har med havet å gjøre, å nå på sommeren er det veldig mange som liker å blande litt blått inn i interiøret for en mer maritim look. For min del har jeg blitt helt forelsket i det beige å lyse, å synes det passer godt både inne og ute. Med litt detaljer fra stranda og sjøen i form av sjell og sand, synes jeg det blir et idyllisk og sommerslig preg på det hele.

 

 

Putene her er de selvsydde jeg bruker inne. (50×50 og 65×65 ) Jeg har flere i samme stoffet, å synes det kan være greit å dele litt opp også å ha de litt rundt omkring, samlet eller i kurver om jeg ikke føler for å ha så mange fremme… Men som den tekstilfreaken jeg er, flyter det somregel alltid over med puter i sofaen likevel..

 

 

Vi har tatt møblene fra den andre terrassen over til denne ved stua midlertidig, på grunn av litt forskjellig arbeid. Med tiden vil vi ha møbler begge steder, å det var morsomt å se hvordan det passa inn 😀 Møblene kjøpte vi hos Eureka lagersalg på Kvål, å er strålende fornøyd! 😀 Perfekt sittehøyde om man skal spise ute, som også gjør de enda mer behagelige og sitte i etter min mening.


 

Så var det utsikten da! Det er jo bare kremen med hele plassen. En eventyrlig og frodig utsikt så langt øyet kan se. Jeg har tidligere skrevet om møbelvalg inne i forhold til denne, å nå forstår dere kanskje enda bedre hvorfor 🙂 Vi blir aldri mette på utsikten, å har vært utrolig heldig å få den med på kjøpet! 😀 

 

 

 

Reklame

Dekkebrikkene, glass og champagnekjøler fra DoktorLykke / servietter fra Scapa Home / sand, skjell, strand dekor og lyslykter fra Riviera Maison / puter by me / møbler fra Eureka lagersalg / hortensia med kurv fra Floriss Ålgård / tallerkner fra IKEA

Vi har hatt noen fantastiske dager ute, å viss værmeldingen stemmer, har vi flere i vente. HERLIG! 😀 Samboeren min starter ferien sin i morgen, å vi har maleprosjekt på gang utenpå huset, vedboda og rekkverket på terrassen. Det er bare å kose seg ute å nyte sommerværet så lenge det varer. Det blir fort vinter, å lengsel etter sommer så her er det bare å nyte maximalt! 😀

 

Avslutter med å vise dere et av utrolig mange flotte solnedganger her i Kvitlyngveien. Dette bilde ble tatt i går, like før vi tok kveld. Helt utrolig vakkert!

Kos dere, så titter jeg plutselig innom igjen ^^

#terrasse #uterom #interiør #sommer #reklame #rivieramaison #utsikt #natur #foto 

 

5 kommentarer
    1. Henriette Celin: Tusen takk for det 🙂 <3 Utsikten forguder vi, å gjr denne plassen ekstra vaker og spesiell 😀 Så kult 😀 Veldig førnøyd med møblene 🙂

    2. merete: Tusen tusen takk for det 🙂 <3 Møblene kjøpte vi på eureka lagersalg på Kvål, å jeg husker desverre ikke hva de heter. Etter flere spørsmål om dette, tok jeg kontakt med de for å høre, å de klarte ikke å finne det ut. Men! De har noen modeller inne i år, som heter "Sola" og Bore" , som er tilsvarende disse 😀

      Ønsker deg en herlig helg! 😀 Gøy at du titta innom bloggen min 🙂

Siste innlegg