HER FINNER DERE DE PENESTE KUNSTIGE BLOMSTENE!

 

 

Lurer du på hvor man kan kjøpe de peneste kunstige blomstene, og til ikke en alt for dyr penge ? Jeg gir dere mitt beste tips!

 

 

Til hage og blomster interessert å være er det nesten flaut å innrømme at jeg har så mye kunstige blomster i hjemmet mitt som jeg har… Men! Jeg synes det er helt genialt! Om man vil ha masse blomster i flere rom, å ikke er så flink med plantene som er inne i utgangspunktet da er kunstige blomster perfekt. Ingenting slår friske blomster, å jeg har selvfølgelig dette også innimellom. Men de “faste” blomstene som har blitt en del av interiøret synes jeg det er greit å ha kunstige.

 

 


 

Mange handler blomster på ebay og er veldig fornøyd med dette. Personlig har jeg ikke erfaring derfra selv, men etter å ha sett veldig mye forskjellig har jeg kommet frem til at det er FEEL som har de peneste og mest naturlige blomstene. 90 % av de kunstige blomstene jeg har er fra FEEL, å det dukker stadig opp nye..Jeg føler ofte de har tilbud på disse, å da ofte 30%. En bukett med 10 roser betalte jeg snaut 200 for sist, å det er jo ingen ting med tanke på hvor mange rosepakker med ekte roser som må til for å dekke levetiden til disse.. Hihi^^

 

 

Hortensiaen i kurven under klokken er også fra FEEL, og det samme er alle orkideene i vinduskarmen. 

Kjempe fornøyd! Å jeg er ikke treig med å anbefale å kjøpe kunstige blomster her om noen spør ^^ Som sakt er det ingenting som slår de ekte blomstene, men jeg tror absolutt kunstige blomster har kommet for å bli, å blir bare vakrere og vakrere 😀

Hvor kjøper dere kunstige blomster ? Eller sverger dere KUN til de gode gamle plantene våre ? 😀

 

#tips #interiør #blomster #hus hjem

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon! <–  

–> @interiorbymarie på instagram <–

 


 

10 kommentarer

Siste innlegg