NY SPISESTUE!!

God dag kjære dere! <3

Tenk at vi bare om litt trer inn i ny årstid, da døgnet blir mørkere og været blir kaldere.. De levende lysene blir enda mer fremtredene og den lune høststemningen sniker seg på..

Når vi venter på *mørkere* tider, kan det være greit med godt lys inne. Jeg er bare så utrolig fornøyd med de nye lampene over spisebordet å føler virkelig de har fått sin rette plass, å gjorde helheten enda mer gjennomført. Jeg føler jeg har fått meg en helt ny spisestue!

Spisebordet er det mange som spør meg om. Det heter *Southwood* og er å få kjøpt hos blant annet Home and Cottage og Skeidar. Det var foressten PB som først fikk øye på det, å visste at om han tipsa meg, ville ikke handleturen vare så mye lenger… Jeg elsker den gamle å slitte looken , å angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte bordet!! 😀

Sølv og glass går mye igjen, å glitrer opp kurvene og de brune og grå tonene som ligger i bunn av møbler og interiør hos meg.

Tekstiler mykner det hele opp, å gjør alt enda mer kosete. Jeg liker at det ser kosete ut hele året, men er det en årstid som stikker seg enda litt mer frem, så er det høsten! Surt og rufsete ute betyr ekstra mykt og godt inne ! 🙂

Ellers har dagene vært proppfulle av ting den siste uken etter jobb, å det har blitt mange sene kvelder å veldig korte netter. Men så absolutt verdt alt det morsomme ^^ I dag skal vi i bursdag, å i morgen tenker vi å legge ut på en litt lengre tur med mini på ryggen og niste i sekken. Så blir det nok å slappe av resten, mellom de største slaga. Har dere noen planer for helgen ? <3

 

 


 

Det er foressten kjempe gøy at dere titter innom kvitlyngveien!!! Å jeg får ikke takket dere nok for koselige kommentarer både her og på facebook siden! <3 Håper dere vil følge meg fremover også, for det er jammen meg mye spennende som kommer til å skje av små og store prosjekter utover høsten ^^ Mye vet dere allerede, og snart vil jeg dele enda en hemmelighet med dere om noe som bare er enda mer spennende!!! 😀 Ha en super lørdag så lenge, å kos dere MASSE MASSE i dag!!! <3

 

Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook for mer inspirasjon og tips ved å klikke her!

6 kommentarer

Siste innlegg