LYS HVERDAG

Heisann hoppsan! Har dere hatt en fin uke så langt ? Vil gir dere et skikkelig bildedryss av stua vår i dag å skrive noen ord rundt denne fantastiske lidenskapen, og kanskje også livsstilen jeg har i forhold til hjemmet vårt 🙂 

Processed with Snapseed.

 


 

Processed with Snapseed.

Processed with Snapseed.

Processed with Snapseed.

 

Putene blir jeg bare mer og mer glad i, å elsker fargetonene. I forbindelse med sengegavl prosjektet til soverommet, har jeg mye stoff ekstra som jeg også kommer til å sy litt nye puter av. Jeg har fått flere spørsmål om jeg selger putene jeg syr, men foreløpig vil jeg ikke love meg bort til det da det er så mye som skjer ellers. Men om det blir aktuelt ved et senere tidspunkt skal jeg selvfølgelig si fra, å skulle med glede ha sydd noen om tiden hadde strukket til nå også ^^

Processed with Snapseed.

 

Processed with Snapseed.

 

Jeg har stadig fått høre opp igjennom at farger sprer liv, glede og et godt humør. Jeg er enig i det til en viss grad. På en annen side kan det som er mørkt og dystert minne oss om ting som er triste og vanskelige. Jeg vet veldig godt at det finnes elendighet i verden å prøver så godt jeg kan å se lyst på det meste som omhandler min egen hverdag, også på de dagene som ikke alltid er like lyse og fine.. Hver dag er ikke alltid like lett for noen, og jeg skal prøve å ikke være for sentimental her.. For meg er det å ha det lyst, lett og pent rundt meg, på den måten jeg liker det best, med på å skape en god stemning og atmosfære i hverdagen. Interiør er ikke bare en hobby, men noe som har utviklet seg til ren lidenskap som blir dyrket ved hver eneste anledning og som en del av hverdagen. Lyse og rene linjer med innslag av natur, glamour og eleganse er noe jeg virkelig har sansen for, å bygger på i stilen min. 

Processed with Snapseed.

 

Det er kjempe gøy at noen av dere lar dere inspirere av bloggen min! Å jeg setter helt utrolig stor pris på å få tilbakemeldinger både her, Instagram og på facebooksiden min <3 Dere er herlige hver og en, å får meg til å bare synes det er enda mer gøy å dele ting med dere både fra hverdagen og fra hjemmet ellers ! 😀 Vet ikke hvordan jeg skal få takke dere nok, men jeg håper dere skjønner at dere blir satt kjempestor pris på hver eneste en! Tusen takk!! 😀 <3

Håper dere vil fortsette å følge meg, jeg skal iallfall ikke slutte med det jeg gjør å vil heller fortsette å utvikle meg ^^ Kom gjerne med innspill om det er noe dere vil se mer av eller hva som helst 🙂 Ingen spørsmål er dumme! Ha en superfin kveld videre folkens, så skrives vi igjen om litt ^^ 

—> Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer og tips! <—

#inspirasjon #stue #tips #rivieramaison #høst #stil #cottage #interiør #hus #hjem 

4 kommentarer

Siste innlegg