ÅRETS FARGE 2017!

Hei igjen ^^ Jeg er nok ikke særlig god på helt “live” blogging, å plutselig føk dagen av sted.. En helt fantastisk dag, sprekkfull av inspirasjon, og nye ideer det er definitivt noen stikkord! 😀

 

 

Nordsjø ide og design slapp i dag hva som er årets farge 2017. Selv har jeg og Pål Børge diskutert litt hva vi trodde dette kom til å bli. I riktig retning, klarte vi iallfall å jette at det ville ha noe med BLÅTT å gjøre, da det bare blir mer og mer å se på veggene rundt om i landet, og en farge som folk aldri blir helt lei.. Fargen heter DEMIN DRIFT å er bare helt nydelig!

 

 

 

 

I forkant av dette arrangementet leste jeg litt om at Lexington også har hivd seg ut på tapet markedet å blant annet tatt med seg farger og mønster fra deres klær og interiør. Dette har vært inspirasjonen for en helt fersk tapet kolleksjon, noe som også er med på å skape en helhet i stilen deres! Aldeles rååååålekkert om jeg kan si det milt! Å absolutt noe jeg sugler veldig på å vurderer til gangen vår. Heldigvis har vi en god del forarbeid når vi begynner nå til helgen, så jeg har enda noen dager å bli helt sikker på ^^ Det er så vanskelig! Å da hjelper det ikke på at det bare kommer enda mer vakkert å velge mellom 🙂 Borge har også starta å forhandle både Lexington og Riviera Maison.

 

 

Om det er i form av striper, mønster, lyst eller mørkt er blå alltid fargen blå og noe som vi finner igjen i mye av det vi har rundt oss. Blant annet havet og himmelen. Som vi fikk høre av kategorisjef og konsept ansvarlig i Bohus i dag, Frank Ove Lind, er blått også noe som forbindes med noe vakkert! En vakker blå himmel for eksempel, noe som absolutt ikke er noe negativt for noen 😀

 

 

Bort reiste jeg med håndbagasje, å hjem igjen går turen med masse bagasje! Putene vi hadde i ryggen under lunchen var fra Katrine Sørlands nye kolleksjon hos Bohus, hvor også noen var i årets farge. Alle som ville fikk ta med seg puten sin hjem, å viss man var heldig kunne det hende noen ga fra seg sin ^^ (Skal skrive mer om dette konseptet siden) Jeg satt ved siden av en veldig hyggelig dame, som ga meg puten sin. Hun spurte også om jeg ville sitte på tilbake til Oslo, slik at jeg skulle slippe taxi og tog, da hun skulle samme vei. Noe så utrolig hyggelig! Veldig koselig, å absolutt den koseligste bilturen jeg har hatt på lange tider! 🙂

 

 

Alt i alt en utrolig lærerik og inspirerende dag. Jeg innser bare mer og mer hvor gøy jeg synes det er det jeg holder på med, å føler meg nesten som en liten unge på julaften, da jeg bare vil dyrke lidenskapen min mer og mer ^^ Jeg har knipsa masse bilder, å det dere har fått vite og sett her er bare en liten del. Så snart jeg har fått kommet meg hjem å lagt inn bildene, skal dere selvfølgelig få se resten også.

 

Takk for at dere gjør mye av dette mulig for meg, å for at dere tar dere noen minutter å titte innom bloggen min ^^ <3

#nordsjødesign #lexington #borge #tapet #bohus #oppussing #interiør #møbler #tekstil #blå #demindrift #farge

2 kommentarer

Siste innlegg