GRÅTT ER FLÅTT!

Lets go grey! 

Jeg nevnte jeg hadde bytta litt toner i stua, å at jeg trengte hjelp til å bestemme meg. Etter å ha dulla det til, å hatt det slik noen dager nå blir jeg bare mer og mer glad i det å sikker i min sak likevel. For mange er høsten en årstid full i varme farger, mens for meg er det en ekstra fin tid for jordens farger, og en tid hvor det går mer over til mørke og kulde. Toner i grått, sølv, bling og natur som grønn granbar, brune kongler og kubb er perfekt for meg denne årstiden. Om ikke lenge går vi også over til vinter, å da glir denne overgangen naturlig og av seg selv. Her kommer et større bildespesial av det mest brukte oppholdsrommet her i huset. Kos dere, med interiør og inspirasjon fra Kvitlyngveien <3

 


 


 

Putetrekkene er fra Kremmerhuset og de samme jeg har brukt tidligere. Har veldig lyst å sy meg noen nye som kan passe sammen med disse, så jeg får se etterhvert hva det blir. Jula er også rett rundt hjørnet, å plutselig gikk denne høsten litt fort ! :O Men gjett om jeg gleder meg til jul <3 

 


 


 

Kunstig eføy har jeg virkelig fått øynene opp for, å har flere steder i huset.  Nå er jeg på jakt etter en veldig stor utgave av de jeg har i vinduene, som jeg kan ha i kurven under klokka. Hva tror dere? Kanskje dere har noen tips til hvor man kan få tak i? Eventuelt kunne jeg ha laget meg en selv 🙂 Det geniale med disse er at de passer inn hele året å er ikke noe typisk sesong plante. Grønne planter som dette er rene og enkle, noe som gjør at de passer sammen med alt ^^

Dette var litt fra mitt i dag, å jeg koser meg med nye toner i kosekroken ^^ Ha en herlig kveld alle dere herlige mennesker, vi skrives snart igjen <3

–> Følg gjerne bloggen min på facebook for tips og inspirasjon fra hjemmet vårt <–

#interiør #inspirasjon #hus #hjem #stue #høst #dekor #detaljer 

 

 

1 kommentar

Siste innlegg