IN PROGRESS..

 

Se her folkens! Det begynner å ligne på noe ^^ For hvert eneste penselstrøk er vi et steg nærmere resultatet. Hele dagen har vi jobba i gangen, å kommet enda et godt stykke på vei. Tak og gulvliste + 3 dører er grunna, taket er helt ferdig i alle etasjene, og ca halve trappen har  fått grunningen sin. Det er mye pirk med trappen, og mange krinkelkroker. Men definitivt verdt det, å med en god arbeids partner samt god musikk, går det unna som en lek 😀

 

 


 


 

Det skal ikke så mye til for å få vekk alt det gule ser dere, å vi ser stor forandring allerede. Bare det å legge nytt gulv gjorde jo kjempe masse!! Åååh jeg gleder meg sånn til å vise dere malingen, å begynne å rulle den utover veggene 😀 

Kjenner jeg er veldig sliten i dag, å har duppa litt av allerede.. Jeg har lagt meg strekk ut i senga, å kjenner det skal bli godt å få seg en god natt søvn nå. Noen som ikke er så veldig trette er den lille spiren jeg har i magen min ^^ Kjenner bare mer og mer liv for hver dag som går, å det er helt fantastisk. I kveld er det skikkelig party for spira mi tror jeg, å det er herlig å ligge her å tenke på at det er en liten gutt eller ei lita jente som vokser seg stor og sterk der inne. Det er noe helst spesielt å kjenne liv, å jeg nyter hver en bevegelse <3

God natt alle sammen, å sov godt ^^

 

3 kommentarer

Siste innlegg